اجرای طرح سفیران اجتماعی در بیش از ۳۵۲ کانون مساجد آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3747579
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۶
تا پایان سال جاری؛

اجرای طرح سفیران اجتماعی در بیش از ۳۵۲ کانون مساجد آذربایجان‌غربی

گروه اجتماعی - مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه طرح سفیران اجتماعی تا پایان سال در بیش از 352 کانون استان اجرا خواهد شد، گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ظرفیت بزرگی در برابر آسیب‌های اجتماعی هستند.

اجرای طرح سفیران اجتماعی در بیش از ۳۵۲ کانون مساجد آذربایجان‌غربی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین اباذر بیگی مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان‌غربی صبح امروز در دیدار با معاون فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی بیان کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ظرفیت بزرگی در برابر آسیب‌های اجتماعی به شمار می‌روند.

وی ادامه داد: کانون‌های مساجد به تمامی مقوله‌ها ورود داشته و نققاط مشترک زیادی با بسیج دارند، ولی رویکرد کانون‌ها فرهنگی و هنری می‌باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین بیگی افزود: ما در دورافتاده‌ترین نقاط استان فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی داشته و امسال نیز در حوزه‌های تحکیم بنیان خانواده و آسیب‌های اجتماعی پیشقدم بوده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح شهید حججی در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در شهرهای ارومیه ، چالدران و تکاب اجراء می‌شود و این طرح تا پایان سال در بیش از 352 کانون استان نیز اجرا خواهد شد.

مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان‌غربی یاداوری شد: هدف از برگزاری این طرح، ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی و همچنین پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

وی تصریح کرد: با تشکیل هسته‌های اجتماعی و همیاری سفیران اجتماعی این طرح در کانون‌ها اجرایی می‌شود و جامعه هدف، مناطق حاشیه‌نشین و آسیب‌خیز در شهرستانهای هدف می‌باشد.

انتهای پیام

captcha