خاطرات ایثارگری شهدا برای همیشه در قلب مردم ایران جاودانه خواهد ماند
کد خبر: 3747582
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۱
مدیرکل بنیاد شهید گیلان:

خاطرات ایثارگری شهدا برای همیشه در قلب مردم ایران جاودانه خواهد ماند

گروه اجتماعی- پاکاری، با بیان اینکه خاطرات ایثارگری شهدا برای همیشه در قلب مردم ایران جاودانه خواهد ماند، خاطرنشان کرد: امروز هر چه داریم از شهدا و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران است.

خاطرات ایثارگری شهدا برای همیشه در قلب مردم ایران جاودانه خواهد ماند

به گزارش ایکنا از گیلان، عبدالله پاکاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان امروز، 25 شهریور در دیدار با والدین شهید «بهمن قهرمانی»، اظهار کرد: شهدا با ایثار و فداکاری خود، آرامش و امنیت را برای جامعه به ارمغان آوردند و همه ما همه مدیون آنها هستیم.

وی با بیان اینکه امروز آرامشی که بر سراسر میهن عزیز اسلامی مان سایه افکنده از برکت خون شهیدان انقلاب و جان بر کفان آن دوران است، افزود: راه شهادت همچنان باز است و هنوز می بینیم که جوانان پاک این میهن برای حفظ این کشور جان خود را فدا می کنند.

این مقام مسئول، جایگاه خانواده معظم شهدا را بسیار بالا و ارزشمند دانست و تصریح کرد: سرافرازی این ملت به برکت خون شهدا و دعای خانواده های آنهاست.

مدیرکل بنیاد شهید گیلان، یکی از ویژگی های خانواده های شهدا را صبر و بردباری دانست و گفت: شما پشتوانه مستحکم نظام مقدس جمهوری اسلامی هستید.

پاکاری، با بیان اینکه خاطرات ایثارگری شهدا برای همیشه در قلب مردم ایران جاودانه خواهد ماند، خاطرنشان کرد: امروز هر چه داریم از شهدا و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران است و دعای خیر این عزیزان به مسئولان نیرو می دهد تا در خدمت مردم باشند.

انتهای پیام

captcha