راهپیمایی اربعین برنامه‌ریزی دقیق و اصولی را می‌طلبد
کد خبر: 3747599
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۳

راهپیمایی اربعین برنامه‌ریزی دقیق و اصولی را می‌طلبد

گروه معارف ـ نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد ‌با بیان اینکه این استان در مقیاس جمعیتی در حرکت عظیم اربعین حسینی پربرکت و پررنگ ظاهر می‌شود، اظهار کرد: برای تداوم این حرکت معرفتی برنامه‌ریزی دقیق و اصولی را می‌طلبد.

حرکت عظیم اربعین حسینی آینده‌نگر است

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به‌ نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، آیت‌الله سیدشرف‌الدین ملک‌حسینی، نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 25 شهریورماه در نشست کارگروه فرهنگی وآموزش اربعین حسینی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: تردیدی نیست که حرکت عظیم اربعین حسینی آینده‌نگر و تداوم‌بخش است.
وی با بیان اینکه تسریع این معرفت تلاش برای تعجیل در ظهور حضرت ولی عصر(عج) است، افزود: وظیفه داریم برای تبلیغ این معرفت تلاش کنیم و در این زمینه هیچ قصوری پذیرفتنی نیست.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر ضرورت نقش آموزش در مراسم اربعین حسینی به‌ویژه در کشوار عراق، ادامه داد: از طریق رسانه‌های مختلف و با تهیه بروشورهای لازم باید به موضوع آموزش زائران توجه جدی شود.
آیت‌الله ملک‌حسینی بیان کرد: این استان در مقیاس جمعیتی در حرکت عظیم اربعین حسینی پربرکت و پررنگ ظاهر می‌شود که برای تداوم این حرکت معرفتی برنامه‌ریزی دقیق و اصولی را می‌طلبد.
همچنین، رضا دهبانی‌پور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با تسلیت ایام حزن و اندوه و عزاداری سید الشهدا(ع)، گفت: کارگروه ستاد اربعین حسینی استان با هدف انجام فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی زائرین تشکیل شده است.
وی با بیان اینکه برخی وظایف اعضای درون کشور و برخی در بیرون یعنی کشور عراق عملیاتی می‌شود، تصریح کرد: امید داریم با همکاری و همدلی و تعامل اعضای این کارگروه به موضوع و بحث آموزش زائرین توجه شود.
انتهای پیام

captcha