هشت مجروح در حمله صهیونیست‎ها به مقبره حضرت یوسف
کد خبر: 3747620
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸

هشت مجروح در حمله صهیونیست‎ها به مقبره حضرت یوسف

گروه بین‌الملل ـ هشت شهروند فلسطینی از جمله دو امدادگر در درگیری‎ با شهرک‌نشینان صهیونیست که بامداد امروز به مقبره حضرت یوسف(ع) در شهر نابلس حمله کردند، مجروح شدند.

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری مطبوعاتی فلسطینی (صفا)؛ منابع پزشکی با اعلام این خبر تصریح کردند: نیروهای رژیم اشغالگر به صورت مستقیم به خودروی امداد وابسته به اورژانس شلیک کردند که در این حمله دو تن از امدادگران به شدت زخمی شدند.

این منابع خبری تصریح کردند: شش تن از شهروندان نیز با گلوله‌های پلاستیکی زخمی شدند که برای درمان به مراکز درمانی شهر نابلس واقع  در کرانه باختری رود اردن منتقل شدند.

در همین رابطه شاهدان عینی تصریح کردند: نیروهای نظامی اسرائیل نیمه‌ شب گذشته به شهر نابلس در منطقه شرقی قىس حمله کرده و با ده‌ها تن از جوانانی که مسیر منتهی به مقبره حضرت یوسف (ع) را با لاستیک‌ آتش زده بسته بودند، درگیر شدند.

شاهدان عینی از حضور گسترده نظامیان اسرائیلی در دو خیابان «امان» و «حسبه» و اقدام آن‌ها به شلیک گلوله‌های پلاستیکی، بمب‎های صوتی و گازهای اشک‌آور به سوی شهروندان فلسطینی خبر دادند.

براساس این گزارش، اتوبوس‌های حامل شهرک‌نشینان صهیونیست با مراقبت و حمایت شدید گشت‌های اسرائیلی وارد مقبره حضرت یوسف(ع) شدند و مناسک و آیین‌های تلمودی خود را به جا آورند.

آرامگاه حضرت یوسف(ع) در شهر نابلس در کرانه باختری رود اردن قرار داد و شهرک‌نشینان صهیونیست هر از چندگاهی با حمایت نظامیان این رژیم و به بهانه انجام مناسک و آیین‌های یهودی به این مکان مقدس حمله می‌کنند.

انتهای پیام

captcha