توجه به آموزش و پرورش تضمین آینده کشور را به دنبال دارد
کد خبر: 3747671
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱

توجه به آموزش و پرورش تضمین آینده کشور را به دنبال دارد

گروه اجتماعی ــ مدیر آموزش و پرورش شهرستان طارم گفت: توجه به آموزش و پرورش تضمین آینده کشور را به دنبال دارد و اگر بخواهیم در دنیای امروز پیشرفت کنیم، باید به آموزش و پرورش به عنوان اصلی‌ترین نهاد تفکر و شکل‌گیری اندیشه‌ها اهمیت دهیم.

توجه به آموزش و پرورش تضمین آینده کشور را به دنبال داردبه گزارش ایکنا، از زنجان، یعقوب رحمانی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان طارم شامگاه یکشنبه، 25 شهریورماه در جمع مردم طارم ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس ۳۶ هزار دانش‌آموز و 3 هزار و 728 معلم به شهادت رسیدند و اکنون وظیفه ماست با اندیشه و فکر خود به میدان دفاع از کشور و مقابله با دشمنانی که با جنگ سرد قصد نابودی ایران اسلامی را دارند، برویم.
وی با تاکید براین که نهاد فکر و اندیشه هر فرد از همان دوران کودکی و در جمع دوستان همکلاسی و در مدرسه شکل می‌گیرد، افزود: اگر بخواهیم در دنیای پر هیاهوی امروزی پیشرفت کنیم و حرفی برای گفتن داشته باشیم باید به آموزش و پرورش به عنوان اصلی‌ترین نهاد تفکر و شکل‌گیری اندیشه‌ها اهمیت دهیم.
وی با اشاره به توجه رهبر معظم انقلاب به آموزش و پرورش به لحاظ نقش تاثیرگذار آن در سرنوشت کشور، ادامه داد: ایشان فرمودند: اولویت اول در کشورمان آموزش و پرورش است و روز اول مهر یک روز ملی و بهار علم و دانش و آگاهی است.
این مقام مسؤل افزود: اگر می‌خواهیم زندان‌ها خالی شده و جرم و جنایت کمتر شود و امنیت بیشتری در کشور حاکم گردد باید نگاهمان به مدارس معطوف شود که اصلی‌ترین نهاد شکل‌گیری اجتماعی کودکانمان تا دوران جوانی است.
انتهای پیام
captcha