برگزاری تجمع بزرگ عاشورائیان در خرم‌دره
کد خبر: 3747678
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱

برگزاری تجمع بزرگ عاشورائیان در خرم‌دره

گروه فرهنگی - امام جمعه خرم‌دره از برگزاری تجمع بزرگ عاشورائیان در این شهرستان خبر داد و گفت: تجمع بزرگ عاشورائیان اتحاد و انسجام شیعیان را به رخ جهانیان می‌کشد.

برگزاری تجمع بزرگ عاشورائیان در خرم‌درهبه گزارش ایکنا، از زنجان، حجت‌الاسلام سید‌علی حسینی، امام جمعه خرم‌دره شامگاه دیروز یکشنبه، 25 شهریورماه در جمع اعضای هیئات مذهبی شهرستان خرم‌دره ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم و شهادت امام حسین(ع) و یاران با وفای ایشان به اهمیت فعالیت هیئات مذهبی در شهرستان اشاره کرد و گفت: حفظ وحدت در هیئت‌های مذهبی و دستجات به ویژه در ایام محرم و مناسبت‌های مذهبی طول سال باید در اولویت برنامه‌های مسئولان مربوطه باشد.
وی از برگزاری گردهمایی بزرگ عاشورائیان در خرم‌دره خبر داد و اظهار کرد: مراسم عزاداری مردم در روز عاشورای حسینی همانند سال‌های گذشته به صورت متمرکز با عنوان تجمع عاشورایی در چهاراه قائم (عج) شهر خرم دره برگزار خواهد شد که این مراسم باشکوه با همکاری صدا و سیما به طور زنده از شبکه‌های داخلی و خارجی پخش می‌شود.
امام جمعه خرم‌دره تأکید کرد: برای برگزاری باشکوه این مراسم معنوی همه هیئت‌های مذهبی و مسئولان دستجات و مساجد باید همکاری جدی داشته باشند.
این مسئول با اشاره به اینکه تجمع بزرگ عزاداران نشان از ارادت قلبی شیعیان به امام حسین(ع) در برهه کنونی است، عنوان کرد: تجمع بزرگ عاشورائیان اتحاد و انسجام شیعیان را بر رخ جهانیان می‌کشد.
انتهای پیام
captcha