ضرروت نهادینه‌سازی فرهنگ امر به‌ معروف و نهی از منکر در ابعاد مختلف جامعه
کد خبر: 3747689
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹

ضرروت نهادینه‌سازی فرهنگ امر به‌ معروف و نهی از منکر در ابعاد مختلف جامعه

گروه اجتماعی ــ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم‌دره با تأکید بر تییین درس‌های عاشورا گفت: باید فرهنگ امر به‌ معروف و نهی از منکر در ابعاد مختلف جامعه نهادینه شود.

ضرروت نهادینه‌سازی فرهنگ امر به‌ معروف و نهی از منکر در ابعاد مختلف جامعهبه گزارش ایکنا، از زنجان، حجت‌الاسلام علی مقدمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم‌دره شامگاه یکشنبه 25 شهریور در جمع نمازگزاران مسجد امیرالمؤمنین(ع) شهرستان خرم‌دره، بیان کرد: یکی از عوامل جاودانگی و ماندگاری نهضت کربلا اراده خداست.
وی اظهار کرد: خداوند اراده کرده که محبت امام حسین(ع) در قلب مردم باشد و روز به روز مردم در مراسم ملی و مذهبی علی‌الخصوص در مراسم ماه محرم حضور باشکوهی داشته باشند و جان و مال خود را در راه امام حسین(ع) نثار کنند.
این مسئول با بیان اینکه باید از ظرفیت ماه‌های محرم و صفر در جهت ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بیشتر استفاده شود، گفت: اقامه امر به معروف و نهی از منکر امام حسین(ع) در صحرای کربلا باید مهمترین درس عاشورا برای زندگی امروزی همه ما باشد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم‌دره در ادامه یادآور شد: امام حسین(ع) برای برپا داشتن فریضه مهم الهی امر به معروف و نهی از منکر نهضت خود را به سرانجام رساندند و در این راه جان خود را را فدای اسلام و دین کردند و همراه یاران با وفایش به شهادت رسیدند.
وی با بیان اینکه باید فرهنگ امر به‌ معروف و نهی از منکر در ابعاد مختلف جامعه نهادینه شود گفت: فرهنگ درست‌ کار کردن، ایجاد رضایت‌مندی در شهروندان و... بخشی از معروف‌هاست و آحاد جامعه در راستای ترویج معروف‌ها در جامعه تلاش کنند.
انتهای پیام
captcha