مشکلی در تأمین اقلام مورد نیاز محرم نداریم
کد خبر: 3747736
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰

مشکلی در تأمین اقلام مورد نیاز محرم نداریم

گروه سیاست و اقتصاد - مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: مشکلی در تأمین اقلام مورد نیاز محرم، علی‌الخصوص روزهای تاسوعا و عاشورا نداریم.

مشکلی در تأمین اقلام مورد نیاز محرم نداریمحمیدرضا جوادی،مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، در خصوص تأمین اقلام مورد نیاز در ایام محرم، اظهار کرد: وظیفه اصلی ما تأمین نیاز مورد نیاز هیئات و تکایاست و در تأمین اقلام مورد نیاز محرم، علی‌الخصوص روزهای تاسوعا و عاشورا، مشکلی نداریم. 

وی ادامه داد: تأمین گوشت از طریق شرکت پشتیبانی امور دام انجام گرفته و گوشت منجمد نیز تأمین شده است لذا باید سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی نسبت به تعیین مباشر و توزیع آن اقدام کند. 

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی افزود: قیمت گوشت گوساله منجمد برای مصرف‌کننده هر کیلو 29 هزار تومان است. قیمت گوشت مرغ نیز طی روز گذشته با کمی افرایش قیمت همراه بوده که دلیل آن افزایش تقاضا بوده است. 

جوادی خاطرنشان کرد: مردم در این ایام نذر و نذوراتی هم دارند اما به دلیل آنکه گوشت قیمت بالایی دارد، بیشتر به سمت استفاده از گوشت مرغ روی آورده‌اند که همین موضوع موجب شده قیمت آن افزایش پیدا کند.

انتهای پیام

captcha