تقدیر از 70 برگزیده همدانی در اختتامیه چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم+تصاویر
کد خبر: 3747738
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷

تقدیر از 70 برگزیده همدانی در اختتامیه چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم+تصاویر

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان همدان عنوان کرد: اختتامیه مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن اوقاف، صبح امروز با تقدیر از 70 نفر از منتخبین برگزارشد.

مجتبی جمالی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان همدان، در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان اظهار کرد: اختتامیه مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن اوقاف، صبح امروز با تقدیر از 70 نفر از منتخبین برگزارشد.
رئیس اداره قرآنی اوقاف استان با بیان اینکه این دور از مسابقات با رقابت 220 نفر از قرآنیان در استان انجام شد اضافه کرد: مهمان ویژه این مراسم نیز علی امینی، حافظ نوجوان ممتاز کشوری از شهر مقدس قم بود.
وی ابراز کرد: شرکت کنندگان در ۱۲ رشته شامل حفظ ۵-۱۰-۲۰ و کل قرآن مجید، ترتیل، قرائت، ابتهال، اذان، دعا خوانی، مدیحه سرائی و معارف به رقابت با یکدیگر پرداختند.
جمالی با بیان اینکه 21 نفر از استان موفق به حضور در مرحله کشوری شدند گفت: مرحله کشوری چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری اوقاف، مهر ماه سال جاری به میزبانی استان اراک برگزار خواهد شد.

تقدیر از 70 برگزیده همدانی در اختتامیه چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم+تصاویرتقدیر از 70 برگزیده همدانی در اختتامیه چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم+تصاویرتقدیر از 70 برگزیده همدانی در اختتامیه چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم+تصاویرتقدیر از 70 برگزیده همدانی در اختتامیه چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم+تصاویرتقدیر از 70 برگزیده همدانی در اختتامیه چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم+تصاویرتقدیر از 70 برگزیده همدانی در اختتامیه چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم+تصاویرتقدیر از 70 برگزیده همدانی در اختتامیه چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم+تصاویرتقدیر از 70 برگزیده همدانی در اختتامیه چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم+تصاویرتقدیر از 70 برگزیده همدانی در اختتامیه چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم+تصاویرتقدیر از 70 برگزیده همدانی در اختتامیه چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم+تصاویرتقدیر از 70 برگزیده همدانی در اختتامیه چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم+تصاویر
انتهای پیام

captcha