کارمندان بسیجی راهی اردوهای جهادی می‌شوند
کد خبر: 3747744
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰

کارمندان بسیجی راهی اردوهای جهادی می‌شوند

گروه فرهنگی ــ مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: اردوهای جهادی کارمندان بسیجی در قالب «میز خدمت» از 26 شهریورماه با هدف خدمت‌رسانی، بررسی و رفع مشکلات مردم حاشیه شهرها در استان آغاز می‌شود.

کارمندان بسیجی راهی اردوهای جهادی می‌شوند

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، مسعود پناهی، مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان، امروز در جمع خبرنگاران گفت: اردوهای جهادی کارمندان بسیجی در قالب «میز خدمت» از 26 شهریورماه با هدف خدمت‌رسانی، بررسی و رفع مشکلات مردم حاشیه شهرها در استان آغاز می‌شود.
وی اظهار کرد: این اردوها در شهرستان‌های 19 گانه استان، با حضور 100 کارمند، مدیر و مسئول اجرایی ادارات سطح استان برگزار می‌شود و در قالب آن، مسئولان از نزدیک درد دل مردم را شنیده و نسبت به رفع مشکلات اقدام می‌شود.
مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان افزود: کارمندان بسیجی اعزامی به این اردوها، افرادی مخلص هستند که خدمت را افتخار دانسته، برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم به مناطق حاشیه شهر و محروم می‌روند و خدمت بی منت را سر لوحه کار خود قرار داده‌اند.
وی ادامه داد: کارمندان جهادگر در عرصه‌های مختلف از جمله مشاوره‌های پزشکی، ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی، همچنین در بخش‌های آب، برق و مخابرات اقدام به ارائه خدمت در مناطق محروم خواهند کرد.
پناهی بیان کرد: در مرکز استان برنامه «میز خدمت» در مسجد امام حسین(ع) زاهدان با حضور ۲۰ نفر از مدیران و مسئولان اجرایی و در سایر شهرستان‌های استان نیز با حضور ۷۸ نفر از مسئولان مربوطه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha