عزم جدی دولت برای حل مشکلات جوانان/ پرداخت وام ۱۰۰ میلیونی به تشکل‌ها
کد خبر: 3747777
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳
سلطانی‌فر خبر داد:

عزم جدی دولت برای حل مشکلات جوانان/ پرداخت وام ۱۰۰ میلیونی به تشکل‌ها

گروه سلامت ــ وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر عزم جدی مسئولان برای حل مشکلات جوانان از پرداخت وام قرض‌الحسنه به تشکل‌ها خبر داد.

عزم جدی دولت برای حل مشکلات جوانان/ پرداخت وام ۱۰۰ میلونی به تشکل‌هابه گزارش خبرنگار ایکنا، مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در هفتادمین نشست ستاد ملی جوانان که صبح امروز 26 شهریورماه در وزارت ورزش برگزار شد با بیان اینکه این ارگان مسئولیت مستقیمی در ایجاد اشتغال در کشور ندارد، گفت: امسال ۹۰ میلیارد تومان اعتبار با سقف اعتبار ۱۰۰ میلیون تومانی به تشکل‌های مرتبط به حوزه جوانان پرداخت می شود.

وی با تاکید بر نقش آفرینی تشکل‌ها در رشد و توسعه جوامع گفت: در شرایط خاص معتقدیم به هر شکل ممکن باید زمینه مشارکت تشکل‌ها در کشور ایجاد شود.

سلطانی‌فر افزود: سمن‌ها از ابزارهای شناخته شده برای توسعه کشور هستند و هم اکنون افزایش این تشکل‌ها در کشور نشان دهنده کارنامه خوب دستگاه‌ها است.

وی بیان کرد: آنچه مشاهده می‌شود این است که جوانان علاقه‌مند به حل مشکلات اجتماعی هستند و عزم دولت نیز استفاده از این ظرفیت برای کاهش مشکلات است.

وزیر ورزش در رابطه با ایجاد دفاتر مشاوره و ازدواج گفت: در حال هماهنگی به بهزیستی برای ایجاد این دفاتر هستیم.

وی همچنین در مورد محقق‌ شدن بیش از ۶۰ درصد تقاضاهای وام ازدواج جوانان عنوان کرد: این آمار نشان‌دهنده عزم جدی مسئولان کشور با توجه به محدودیت‌های بانکی برای اعطای وام قرض‌الحسنه به جوانان است.

انتهای پیام

captcha