بهره‌مندی از ظرفیت بقاع متبرکه برای پیشبرد اهداف مؤسسات قرآنی
کد خبر: 3747816
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲

بهره‌مندی از ظرفیت بقاع متبرکه برای پیشبرد اهداف مؤسسات قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس اداره امور قرآنی اوقاف کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در نظر داریم تا از ظرفیت بقاع متبرکه استان برای پیشبرد اهداف مؤسسات قرآنی بهره ببریم تا هم مشکل مکان آن‌ها برطرف شود هم در برپایی کلاس‌ها و دوره‌هایشان مشکلی نداشته باشند.

استفاده از ظرفیت بقاع جهت فعالیت مؤسسات قرآنی کهگیلویه و بویراحمد

عبدالمحمد نمازی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امورخیریه کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: براساس تفاهم‌نامه با اتحادیه مؤسسات قرآنی و ابلاغیه جدید سازمان اوقاف، ظرفیت بقاع متبرکه سطح استان در اختیار مؤسسات قرآنی‌ای که مشکل مکان دارند، قرار می‌گیرد.
وی از راه‌اندازی مرکز فرهنگی ـ قرآنی در بقاع شاخص سطح استان خبر داد و افزود: به اعتقاد بنده کلاس‌های مفاهیم و تفسیر باید در بقاع متبرکه برگزار شوند.
این فعال قرآنی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از برگزاری دوره آموزشی مقدماتی تجوید، روخوانی و روانخوانی قرآن کریم به مدت 3 روز تحت آموزش اساتید اعزامی از تهران خبر داد.
نمازی با تأکید بر ضرورت ایجاد وقف قرآنی، تصریح کرد: سهمیه وقف قرآنی استان 7 مورد بوده که تاکنون یک مورد آن محقق شده است.
وی برگزاری آزمون سراسری حفظ مفاهیم قرآن کریم با همکاری ارشاد و تبلیغات اسلامی، سازمان زندان‌ها، آموزش و پرورش، صداوسیما، حوزه علمیه، آموزش و پرورش طی اسفندماه با اعطای جوایز ارزنده و متنوع را از برنامه‌های اجرایی عنوان کرد.
انتهای پیام

captcha