ایجاد اولین نمایشگاه مجازی «لوازم‌التحریر ایرانی» در یزد
کد خبر: 3747817
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷

ایجاد اولین نمایشگاه مجازی «لوازم‌التحریر ایرانی» در یزد

گروه اجتماعی ــ مدیرکل اداره استاندارد استان یزد از ایجاد اولین نمایشگاه مجازی «لوازم‌التحریر ایرانی» با همکاری واحدهای تولیدی و آموزش و پرورش استان خبر داد.

ایجاد اولین نمایشگاه مجازی «لوازم التحریر ایرانی» در یزد

به گزارش ایکنا از یزد، محمدحسین ماجدی اردکانی، مدیرکل اداره استاندارد استان یزد 26 شهریورماه در چهارمین نشست شورای فرهنگ‌سازی حمایت از کالای ایرانی در استان اظهار کرد: ایده‌ها و اقدام‌های صورت گرفته در استان یزد و در راستای حمایت از کالای ایرانی، ابداعی بوده و می‌تواند الگوی ملی باشد.
وی ادامه داد: هماهنگی‌های اولیه لازم با اداره کل آموزش و پرورش استان یزد جهت برگزاری مسابقه عکس دانش آموزی در راستای حمایت از کالای ایرانی و اعلام نتایج در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی انجام شده است.
ماجدی افزود: مقرر است در اسرع وقت با همکاری واحدهای تولیدی و آموزش و پرورش یزد، اولین نمایشگاه مجازی لوازم التحریر ایرانی نيز راه‌اندازی شود.
محمدحسین مصدق، معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارش اقدام‌های صورت گرفته توسط آن دانشگاه در راستای حمایت از کالای ایرانی اظهار كرد: با متخلفان و فروشندگان دارو از طریق شبکه‌های مجازی و غیرمجاز برخوردهای قانونی لازم صورت گرفته و تاکنون موارد مشاهده شده به مراکز قضایی ارجاع داده شده است.
وی در بخش دیگری از ارائه گزارش خود ضمن تشکر از دست‌اندر‌کارانی که در استقلال صنف لوازم آرایشی و بهداشتی استان دخیل بوده‌اند، افزود: آموزش برچسب ردیابی، رهگیری و کنترل اصالت کالاهای سلامت محور در استان از جمله اقدام‌های مهم صورت گرفته است كه در ارتقای سطح آگاهی‌های شهروندان بسیار موثر است.
یادآور می‌شود در اين نشست نيز از اپلیکیشن «ایران مارکار» كه کالاها‌ی تولیدی ایران با مشخصات کامل را بنا به درخواست تولید‌کنندگان معرفی می‌كند و مواردی نظیر محصولات، نمایندگان فروش و غیره در آن قابل جستجو هستند، رونمايي شد.

انتهای پیام

captcha