مسابقه کتاب‌خوانی مجازی با محوریت کتاب همرزمان حسین(ع)
کد خبر: 3747830
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌کند؛

مسابقه کتاب‌خوانی مجازی با محوریت کتاب همرزمان حسین(ع)

گروه ادب ــ مدیر امور کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از برگزاری مسابقه کتابخوانی مجازی با محوریت کتاب «همرزمان حسین(ع)» از تألیف‌های آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای خبر داد.

مسابقه کتاب‌خوانی مجازی با محوریت کتاب همرزمان حسین(ع)به گزارش ایکنا به نقل از رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ایمان کرد، مدیر امور کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران درباره برگزاری مسابقه مجازی کتابخوانی همرزمان حسین(ع) گفت: مسابقه کتابخوانی مجازی با محوریت یکی از گفتارهای مقام معظم رهبری به مناسبت محرم در قالب ویژه برنامه جلوه سوگ برگزار می‌شود.
وی افزود: کتاب «همرزمان حسین(ع)» ۱۰ گفتار از حضرت آیت‌ الله سیدعلی خامنه‌ای در تحلیل مبارزات سیاسی امامان معصوم(ع) کتابی است که به مناسبت ماه محرم انتخاب شده است و علاقه‌مندان می‌توانند از ۲۰ شهریور تا ۱۸ مهرماه با دریافت کتاب و پرسش‌نامه در این مسابقه شرکت کنند.
کرد درباره دسترسی به نسخه فیزیکی و الکترونیک کتاب و شرکت در برنامه گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت www.tlib.ir و دریافت کتاب و پرسش‌نامه در این مسابقه شرکت کنند. همچنین برای خرید کتاب می‌توانند به سایت www.book-khamenei.ir مراجعه کنند.
برای دریافت کتاب و پرسش‌نامه روی لینک‌های زیر کلیک کنید:
کتاب
انتهای پیام

captcha