آمادگی اسدآباد برای استقبال از زائران اربعین
کد خبر: 3747857
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷

آمادگی اسدآباد برای استقبال از زائران اربعین

گروه اجتماعی ــ فرماندار شهرستان اسدآباد در جلسه ستاد اربعین این شهرستان از برپایی ایستگاه‌های صلواتی در شاهراه‌های تردد زائران اربعین خبر داد.

آمادگی اسدآباد برای استقبال از زائران اربعین

به گزارش ایکنا از همدان، کریم حمیدوند، فرماندار شهرستان اسدآباد امروز دوشنبه، 26 شهریورماه در جلسه ستاد اربعین شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: برای راه‌اندازی ایستگاه‌های صلواتی شهرستان در استقبال از زائران اربعین 3 مکان شامل جنت‌آباد، پارک ملت و گردنه پیش‌بینی شده که با نزدیک شدن به ایام اربعین ایستگاه‌های صلواتی در این مکان‌ها فعالیت‌های خود را آغاز خواهند کرد.
وی ادامه داد: افرادی که متقاضی راه‌اندازی ایستگاه صلواتی در شهرستان هستند می‌توانند درخواست خود را به کمیته مردمی تحویل دهند تا در ستاد اربعین درخواست آنان مورد بررسی قرار گیرد.
فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به قرار گرفتن شهرستان اسدآباد در شاه‌راه تردد خیل عظیمی از زائران به کربلا و عتبات عالیات افزود: با توجه به همین امر نیاز به کمک نیروهای انتظامی و ترافیکی از طریق راهور و پلیس بوده که در این راستا استان نیز باید مساعدت لازم را داشته باشد.
حمیدوند تصریح کرد: برای استقبال از زائران حسینی کمیته‌ها تنها نباید همه توجه خود را به موکب و پذیرایی معطوف کنند چرا که علاوه بر این موارد، آیتم‌های درمانی، مسائل امنیتی و اطلاعاتی، بهداشتی، راه و ... نیز باید مورد توجه بوده تا در این ایام به نحو احسن استقبال و خدمات‌دهی مناسبی به زائران بتوان ارائه کرد.
وی در ادامه تأکید کرد: به علت حجم بالای کار در این ایام حتی‌الامکان مرخصی‌ها ملغی شود و هر یک از دستگاه‌ها و کمیته‌ها وظیفه محوله خود را در این راستا به نحواحسن انجام دهند.
فرماندار شهرستان اسدآباد همچنین خاطرنشان کرد: بازدیدهای لازم از سطح سرویس‌های بهداشتی، پمپ بنزین‌ها و نمازخانه‌های شهرستان برای رفع نواقص انجام گیرد.
انتهای پیام

captcha