جوانان از تکالیف خود به‌عنوان منتظر در عصر حاضر آگاهی یابند
کد خبر: 3747861
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹

جوانان از تکالیف خود به‌عنوان منتظر در عصر حاضر آگاهی یابند

گروه فرهنگی ـ مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های لرستان گفت: از آنجاکه مهم‌ترین وظیفه منتظران امام عصر(عج) معرفت امام است بنابراین باید جوانان از تکالیف خود به‌عنوان منتظر در عصر حاضر آگاهی یابند.

جوانان از تکالیف خود به‌عنوان منتظر در عصر حاضر آگاهی یابند

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام سیداسماعیل حسینی‌لیلابی، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان امروز دوشنبه، 26 شهریور در کارگاه بصیرت‌افزایی با موضوع « تکالیف منتظران در قبال موعود موجود با نگاهی به نهضت عاشورا» که در دانشگاه لرستان برگزار شد، اظهار کرد: این کارگاه با تلاش مؤسسه افق ظهور(کانون مطالعات بانوان نهاد رهبری) ویژه بانوان دانشجو و طلبه و فارغ‌التحصیلان حوزه و دانشگاه در روزهای ۲۴ و۲۵ شهریور برگزار و امروز روز پایانی این کارگاه است.
وی برگزاری این کارگاه، فعالیت جوانان انقلابی و برگزاری کارگاه‌های بصیرت‌افزاییِ افق ظهور را مورد تحسین قرار داد و اضافه کرد: این‌گونه فعالیت‌ها دارای آینده‌ای روشن در جهت اهداف انقلابی جوانان استان است.
حسینی افزود: از آنجاکه مهم‌ترین وظیفه منتظران امام عصر(عج) معرفت امام است بنابراین بایستی جوانان از تکالیف خود به‌عنوان منتظر در عصر حاضر آگاهی یابند.
در پایان این مراسم مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی قدرتی، مسئول نهاد رهبری دانشگاه لرستان نیز گفت: امیدواریم فعالیت‌های فرهنگی بانوان حوزوی و دانشگاهی در کنار هم در مؤسسه افق ظهور استمرار داشته باشد.

انتهای پیام

captcha