دانشگا‌ه‌ها باید كارآفرین باشند
کد خبر: 3747891
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱
رزمجو:

دانشگا‌ه‌ها باید كارآفرین باشند

گروه اجتماعی ـ مشاور استاندار فارس در امور پژوهشی و دانشگاه‌ها با بیان اینكه اگر می‌خواهیم مسیر علمی را به خوبی طی کنیم باید دانشگاه‌ها به سمت کارآفرینی حرکت کنند، گفت: باید دانشگاه‌ها کار آفرین باشند.

به گزارش ایكنا از فارس، آیت‌الله رزمجو، مشاور استاندار فارس در امور پژوهشی و دانشگاه‌ها امروز، 26 شهریورماه در مراسم تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه جامع علمی ـ كاربردی این استان گفت: اگر می‌خواهیم مسیر علمی را به خوبی طی کنیم باید دانشگاه‌ها به سمت کارآفرینی حرکت کنند.
وی با یادآوری اینكه امروزه نسل آموزش و پژوهش محور را پشت سر گذاشته‌ایم، افزود: باید دانشگاه‌ها کار آفرین باشند و از دانشگاه جامع درخواست داریم کار آفرینی و کیفیت را مورد توجه قرار دهند.
رزمجو با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید از مدیران دانشگاه‌های فعال استان درخواست کرد مراسم بازگشایی دانشگاه‌ها را به بهترین شیوه انجام دهند.
مشاور استاندار فارس در ادامه گفت: با توجه به اینکه دو دانشگاه شیراز و علوم پزشکی از دانشگاه‌های طراز اول فارس در عرصه ملی و بین‌الملل هستند باید این دانشگاه‌ها به‌عنوان الگو مورد توجه سایر دانشگاه‌ها قرار بگیرند.
یادآور می‌شود، از خدمات و تلاش‌های محمدباقر احمدی رئیس سابق دانشگاه جامع علمی کاربردی استان فارس تقدیر و حبیب دانش‌منش به عنوان رئیس جدید این مرکز آموزش عالی منصوب شد.
انتهای پیام

captcha