اتحاد و انسجام باید در کشور جنبه عملی به خود بگیرد
کد خبر: 3747910
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۰

اتحاد و انسجام باید در کشور جنبه عملی به خود بگیرد

گروه سیاسی ــ قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: در شرایط کنونی باید اتحاد، انسجام و هم‌افزایی جنبه عملی به خود بگیرد و نه اینکه فقط پشت تریبون عنوان شود، زیرا شرایط فعلی جای گله‌مندی نیست و باید همه در تقابل با دشمن ید واحده باشیم.

اتحاد و انسجام باید درکشور جنبه عملی به خود بگیرد

به گزارش ایکنا ازخراسان‌شمالی، نصرت الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ظهر امروز 26 شهریور ماه سال جاری در ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بجنورد با بیان اینکه نظام استکبار اعلام کرده که در راهبردهای خود برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی موفق نبوده بنابراین مردم را مورد هدف قرار می‌دهد، گفت: در این راستا نظام استکبار خواهان براندازی این نظام به دست مردم است.
وی با ذکر اینکه ایران اسلامی برای دفاع از انقلاب هیچ کم و کاستی ندارد و دست ما برای صیانت از ارزش‌های نظام پر است، افزود: استکبار در قالب جنگ نرم با تمرکز بر اسلام به دنبال شبهه افکنی، القاء ناکارآمدی نظام دینی، جدایی مردم از حکومت و کشاندن آنان به کف خیابان و ایجاد فضای امنیتی در کشور است.
لطفی با بیان اینکه در حال حاضر آسیب پذیری در جامعه بیشتر بوده و اعتماد اجتماعی تنزل یافته در این راستا دشمن به دنبال استفاده از کوچکترین فرصتی بوده تا با سیاه نمایی اصل نظام را زیرسوال ببرد و سبب جدایی مردم از مسئولان شود، گفت: در این شرایط حساس باید با توکل بر خداوند و توجه به بیانات مقام معظم رهبری، همه در نظام اسلامی ید واحده باشیم.
وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی باید اتحاد، انسجام و هم افزایی جنبه عملی به خود بگیرد و نه اینکه فقط پشت تریبون عنوان شود، یادآورشد: شرایط فعلی دیگر جای گله مندی نیست باید همه در تقابل با دشمن در یک خط کنار هم بیاستیم.
لطفی با بیان اینکه ورود به عرصه تبین فعالیت های چهل ساله انقلاب کاری جهادی نه اداری است، گفت: در راستای دفاع از آرمان‌های شهدا ورود به این کارزار برای مقابله با سیاست‌های خصمانه دشمنان بوده که این امر یک جهاد است.
وی با ذکر اینکه امروز فعالیت برای برپایی گرامیداشت انقلاب اسلامی نیازمند یک نگاه تکلیفی، اعتقادی، دینی و انقلابی به مفهوم جهاد است، یادآورشد: باید دستاوردهای انقلاب اسلامی و کارنامه چهل ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مردم تبیین شود.
محمد رضا خباز، استاندار خراسان‌شمالی نیز در این جلسه اظهارکرد: امروز دشمن و استکبار جهانی با تمام توان کمر به نابودی ایران اسلامی بسته به این دلیل ایران اسلامی می‌خواهد بر روی پای خود بیاستد.
وی با تاکید بر اینکه باید در مقابله با دشمن همه ید واحده باشیم، افزود: امروز تداوم و بقای نظام اسلامی در گرو وحدت و اطاعت از ولایت فقیه است.
وی با تاکید بر تلاش هرچه بیشتر به منظور کاهش مشکلات مردم، عنوان کرد: برخی هنوز قبول نکرده اند که در شرایط جنگ اقتصادی هستیم و کم کاری و تلاش کم آنان نشان این است که قبول ندارند در جنگ هستیم.

captcha