اجرای 1500 برنامه در هفته دفاع مقدس
کد خبر: 3747921
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۶

اجرای 1500 برنامه در هفته دفاع مقدس

گروه سیاست و اقتصاد- فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: امسال 1500 برنامه در قالب 29 عنوان در هفته دفاع‌مقدس برگزار می‌شود که همایش بزرگ طلائیه‌داران پیشکسوت دفاع‌مقدس از مهمترین آن‌ها است.

اجرای 1500 برنامه در هفته دفاع مقدسبه گزارش ایکنا از زنجان، سردار جهانبخش کرمی امروز دوشنبه 26 شهریورماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته امسال 1500 برنامه در قالب 29 عنوان در هفته دفاع‌مقدس مشخص شده است که توسط پایگاه‌های مقاومت، کانون‌های بسیج و اقشار مختلف بسیجی استان به‌صورت خودجوش برگزار می‌شود.
وی برگزاری همایش بزرگ طلائیه‌داران پیشکسوتان دفاع‌مقدس با حضور فرماندهان نیروهای مسلح را از مهمترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس خواند و گفت: این برنامه روز 4 مهرماه با حضور سید رحیم صفوی مشاور عالی مقام معظم رهبری برگزار خواهد شد.
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه امروز دشمنان با اعمال تحریم‌های سنگین جنگ روانی خود را آغاز کرده است، تصریح کرد: امروز در جنگی به مراتب بزرگ‌تر و خطرناک‌تر از گذشته قرار داریم که باید مراقب بوده و هوشیاری لازم را داشته باشیم.
وی خاطرنشان کرد: دشمنان نظام از بدو پیروزی انقلاب تاکنون بر حجم دشمنی‌های خود افزوده‌اند و با تمام توان وارد عرصه جنگ با ملت ایران شده‌اندو در این بین آمریکا همواره دشمن شماره یک ملت ایران بوده و خواهد بود.
سردار کرمی علل اصلی جنگ تحمیلی را تقابل ابر‌قدرت‌ها با انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: جنگ تحمیلی، یک جنگ جهانی در مقیاس کوچکی بود که در یک جبهه ابرقدرت‌ها قرار داشتند و در جبهه دیگر ایران حضور داشت که با داشتن امکانات ناچیز به مقابله با دشمنان آمده‌ بودند.
وی تصریح کرد: ولایت‌فقیه، حضور جهادی مردم در صحنه‌های مختلف، ولایت‌مداری، وحدت و انسجام چهار اصل مهم پیروزی ملت ایران در برابر دشمنان نظام بوده که همواره با تکیه بر این اصول پیروز میدان بوده‌‌اند.
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه اهمیت دفاع مقدس تنها به جنبه نظامی خلاصه نمی‌شود، بیان کرد: دوران دفاع‌مقدس سراسر عزت و سرافرازی برای نظام جمهوری اسلامی بود؛ چراکه رزمندگان اسلام در این جنگ نابرابر حسین‌وار جنگیدند و در نهایت نیز اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور دست دشمنان بیفتد.
انتهای پیام
captcha