پیش‌بینی افزایش ۳۲ درصدی طرح احسان‌حسینی در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3747943
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۳

پیش‌بینی افزایش ۳۲ درصدی طرح احسان‌حسینی در آذربایجان‌غربی

گروه اجتماعی - مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) آذربایجان‌غربی گفت: برای اجرای طرح احسان حسینی در سال گذشته، وعده‌های غذای گرم و جیره خشک به ارزش سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان جمع‌آوری و در میان خانواده‌های تحت حمایت توزیع شد و پیش‌بینی می‌شود با اجرای این طرح در سال جاری، این رقم با افزایش ۳۲ درصدی به چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برسد.

پیش بینی افزایش ۳۲ درصدی طرح احسان حسینی در آذربایجان غربی

عزیز سهندی، مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) آذربایجان‌غربی در گفت و گو با ایکنا از آذربایجان‌غربی بیان کرد: بیش از ۲۰ هزار وعده غذای آماده در قالب طرح احسان حسینی در عاشورا و تاسوعای حسینی، میان خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان توزیع خواهد شد.
وی ادامه داد: مساجد، اماکن متبرکه، هیئت‌های مذهبی و خیران از اول ماه محرم تا پایان ماه صفر سال جاری از طرح احسان حسینی پیشتیبانی خواهند کرد.
مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) آذربایجان‌غربی با اشاره به برنامه‌های اجرا شده به مناسبت طرح احسان حسینی، خاطرنشان کرد: تشکیل کارگروه در استان به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت مساجد و اماکن متبرکه، برآورد تعداد نیروی مورد نیاز جهت ایجاد ارتباط موثر با هیئت امنا و روحانیون مساجد، تهیه ملزومات مورد نیاز از قبیل: صندوق جهت هر یک از مساجد، نصب بنر در مساجد و هیئت‌ها و تهیه فرم‌های گزارش دهی هفتگی از نذورات جذب شده در مساجد از اهم برنامه‌های درنظر گرفته شده به منظور اجرای شایسته این طرح است.
وی با بیان اینکه تعامل و هماهنگی‌های لازم با سایر ارگان‌ها به خوبی صورت گرفته، تصریح کرد: در راستای اجرای هرچه بهتر طرح احسان حسینی، با سازمان تبلیغات اسلامی، ائمه جمعه، مسئول امور مساجد، مراکز نیکوکاری و صدا و سیمای استان هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.
سهندی یادآور شد: برای اجرای طرح احسان حسینی در سال گذشته، وعده‌های غذای گرم و جیره خشک به ارزش سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان جمع آوری و در میان خانواده‌های تحت حمایت توزیع شد و همچنین پیش بینی می‌شود با اجرای این طرح در سال جاری، این رقم با افزایش ۳۲ درصدی به چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برسد.
وی با تشریح روش‌های کمک به طرح احسان حسینی، تاکید کرد: مردم سوگوار آذربایجان غربی می‌توانند برای سهولت در پرداخت کمک‌های نقدی به طرح احسان حسینی، از طریق واریز مبلغ خود به شماره حساب ۰۱۵۴۳۸۵۴۳۸۰۰۰ نزد بانک ملی و یا از طریق تلفن همراه با واردکردن کد دستوری #۱* ۸۸۷۷ * اقدام کنند.
مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) آذربایجان‌غربی افزود: همچنین بهره گیری از نرم افزار‌های کاربردی سنا، بله، سکه، آپ در تلفن همراه، سایت کمیته امداد و با شماره گیری تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷۷ از دیگر روش‌های نوین مشارکت در طرح احسان حسینی است.
وی ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری امام حسین (ع)، عنوان کرد: بدون تردید اجرای طرح احسان حسینی در طول سال‌های گذشته، دستاوردی‌های معنوی ارزشمندی را برای پرداخت کنندگان نذورات و و همه آحاد مردم به همراه داشته است.
انتهای پیام

captcha