ملت ایران با تاسی از مکتب حسین(ع) در مقابل دشمنان قد علم می‌کند
کد خبر: 3747951
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۷

ملت ایران با تاسی از مکتب حسین(ع) در مقابل دشمنان قد علم می‌کند

گروه سیاسی- معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه دشمنان آرزوی نابودی نظام را به گور می‌برند، گفت: ملت ایران با تاسی از مکتب حسین(ع) در مقابل دشمنان قد علم می‌کند.

ملت ایران با تاسی از مکتب حسین(ع) در مقابل دشمنان قد علم می‌کند

به گزارش ایکنا از البرز، سردار محمدرضا نقدی، شامگاه دوشنبه، 26شهریور در اجلاسیه شهدای شهرستان نظرآباد، ضمن تسلیت ایام عزای سالارشهیدان، اظهارکرد: شهدا در نزد خداوند از جایگاه بالایی برخوردارند و بنابر روایات اسلامی اولین کسانی که وارد بهشت می‌شوند شهدا هستند.
وی با بیان اینکه یقینا گناهان شهدا با اولین قطره خونشان بخشیده می‌شود، افزود: شهدا به ما درس آزادگی آموختند و به همه ثابت کردند که با وجود خطر جانی هیچگاه نباید از کفار اطاعت کنیم.
این مسئول با تاکید براینکه شهدا با درس گرفتن از مکتب عاشورا و پیروی کردن از راه امام حسین(ع) به این جایگاه رسیدند، گفت: مقاومت مقابل ظلم و ستم پاسخ امام حسین(ع) به همه تاریخ است و پاسخ شهدا نیز همان پاسخ امام حسین(ع) بوده است.
نقدی به پیروزی انقلاب اسلامی و حاکمیت نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: نهادینه شدن فرهنگ عاشورایی مهم‌ترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی بود، شهدای انقلاب خود را مقابل گلوله‌های رژیم پهلوی سپر کردند تا انقلاب پیروز شود.
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه از نقشه شوم دشمنان برای براندازی نظام اسلامی سخن به میان آورد و افزود: استکبارجهانی به سرکردگی آمریکا، بودجه کلانی برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صرف می‌کند و ازسوی دیگر با اعمال فشار اقتصادی، مردم را به شورش علیه نظام دعوت می‌کند.
وی تصریح کرد: دشمنان طی 40 سال گذشته از هر توطئه‌ای شامل جنگ، ترور تحریم‌های اقتصادی، فرهنگی، شایعه پراکنی و عملیات روانی استفاده کرده‌اند تا نظام اسلامی را نابود کنند اما ملت ایران با تاسی از فرهنگ حسینی از ارزش‌های اسلامی و دفاع از نظام کوتاه نیامده و همیشه در مقابل دشمنان قد علم کرده‌است.
این مسئول گفت: علی‌رغم کارشکنی و توطئه دشمنان، ایران اسلامی در این سال‌ها در همه حوزه‌ها افتخارآفرین بوده و کسب رتبه‌های برتر در حوزه‌های علمی، دانش و فناوری، اقتصادی و فرهنگی از افتخارات این نظام الهی است.
نقدی در پایان با تاکید بر اینکه دشمنان آرزوی براندازی نظام را به گور خواهند برد، خطاب به آنانی که ملت ایران را به شورش دعوت می کنند، گفت: ملت ایران هیچ‌گاه در مقابل نظامی که ریشه در مکتب حسینی دارد نمی‌ایستد.
انتهای پیام

captcha