برگزاری تجمع عظیم عاشوراییان یک شور و عشق به امام حسین(ع) است
کد خبر: 3747952
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۰

برگزاری تجمع عظیم عاشوراییان یک شور و عشق به امام حسین(ع) است

گروه اجتماعی- نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به برگزاری هر ساله تجمع عاشوراییان در استان گفت: برگزاری هرساله این تجمع عظیم یک شور و عشق به امام حسین(ع) است.

برگزاری تجمع عظیم عاشوراییان یک شور و عشق به امام حسین(ع) است

به گزارش ایکنا از کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان امروز، ۲۶ شهریورماه در تجمع عظیم عاشوراییان شهرستان بیجار که در میدان آیت الله فاضل گروسی این شهر برگزار شد، با اشاره به برگزاری هر ساله این تجمع اظهار کرد: برگزاری هرساله این تجمع عظیم یک شور و عشق به امام حسین(ع) است.
وی افزود: پیامبران و امامان به این چنین عزاداری‌هایی افتخار می‌کردند و اولین عزاداری را حضرت محمد(س) برای امام حسین(ع) برگزار کرد و ما هم به وظیفه خود هر ساله در این تجمع عظیم شرکت می‌کنیم.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه ۸ سال دفاع مقدس ثمرات و برکاتی را شامل جامعه کرده است، بیان کرد: نیرو های تربیت شده در این ۸ سال یکی از ثمرات و برکات این جنگ بود که می توان در این زمینه به سردار سلیمانی اشاره کرد.
وی با تأکید بر اینکه خون حسین بن علی(ع) در رگ های رهبر انقلاب است، عنوان کرد: به برکت این عزاداری‌ها و وجود مقام معظم رهبری، آمریکا دست پاچه شده است و به ثمرات این حماسه‌ها قدرت جهانی نیز شکسته می‌شود.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان در پایان با اشاره به اینکه تحریم‌ها رشد اقتصادی ایران را به شدت بالا می‌برد، یادآور شد: با وجود تحریم‌ها صادرات غیرنفتی و تولید به سرعت در حال رشد است.
انتهای پیام

captcha