کار امروز دشمن تهاجم فرهنگی نه بلکه قتل عام فرهنگی است
کد خبر: 3747962
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸
فرمانده سپاه قرچک:

کار امروز دشمن تهاجم فرهنگی نه بلکه قتل عام فرهنگی است

کانون خبرنگاران نبأ ــ فرمانده سپاه قرچک با ابراز اینکه دشمن با اشاعه فساد و فحشا سعی می‌کند جوانان انقلابی را از ما بگیرد، گفت: کاری که دشمن امروز می‌کند تهاجم فرهنگی که نه بلکه قتل عام فرهنگی است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ سرگرد پاسدار علی‌اصغر شهیری، فرمانده سپاه قرچک عصر روز گذشته، 26 شهریور در همایش تخصصی امر به معروف و نهی از منکر قرچک که در سالن ملائک این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: ما باید با تأسی از اباعبدالله الحسین(ع) که برای امر به معروف قیام کردند، در این حوزه برجسته‌تر حضور داشته باشیم و در شرایط کنونی که احیای این واجب فراموش شده دشوارتر است و نسبت به آن کوتاهی شده، بهتر ورود کنیم.
وی تأکید کرد: بهترین علاج مشکلات کشور احیای این فریضه مهم است، چرا که امر به معروف فقط مختص حجاب و عفاف نیست و در همه زمینه‌های اجتماعی و فرهنگی مصداق دارد.
شهیری با ابراز اینکه یکی از مهترین کارهایی که در آستانه چهل سالگی انقلاب حتماً باید اتفاق بیافتد، احیای امر به معروف در جامعه به معنای واقعی است، گفت: امروزه دشمن با اشاعه فساد و فحشا سعی می‌کند جوانان انقلابی را از ما بگیرد، کاری که دشمن می‌کند تهاجم فرهنگی که نه بلکه قتل عام فرهنگی است.

محمد فرخی

انتهای پیام

captcha