کتاب‎های «پرستار انقلابی» و «مهتاب و باروت» در لرستان رونمایی می‎شود
کد خبر: 3747998
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹
طی هفته دفاع مقدس؛

کتاب‎های «پرستار انقلابی» و «مهتاب و باروت» در لرستان رونمایی می‎شود

گروه فرهنگی ـ مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان از رونمایی جلد دوم کتاب «مهتاب و باروت» و کتاب «پرستار انقلابی» طی هفته دفاع مقدس در استان خبرداد.

 کتاب‎های «پرستار انقلابی» و مهتاب و باروت» در لرستان رونمایی می‎شود

ناهید پرویزپور، مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان، در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، در رابطه‌با برنامه‌های امور بانوان استانداری لرستان در هفته دفاع مقدس، از اعزام «بانوان راوی» به مدارس و مراکز آموزش عالی طی هفته دفاع مقدس خبرداد و گفت: همچنین طی هفته دفاع مقدس نمایشگاه‌های مختلف عکس، کتاب و آثار با موضوع زنان در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در هفته دفاع مقدس نمایشگاه‌های نقاشی و هنر‌های تجسمی ویژه کودکان و نوجوانان با موضوع دفاع مقدس برگزار می‌شود.
مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان با اشاره به دیدار و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و بانوان ایثارگران در هفته دفاع مقدس، اظهارکرد: همچنین جلد دوم کتاب «مهتاب و باروت» و کتاب «پرستار انقلابی» در این ایام رونمایی می‌شود.
تشکیل کمیته زنان شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس لرستان
وی در ادامه به نقش زنان در انقلاب و دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: زنان با تقدیم فرزندان برومندشان، دِین خود به انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را ادا کردند.
پرویزپور با بیان این‌که ما به تأسی از هویت ایرانی‌مان موظف هستیم تا فعالیت‌های وسیعی انجام دهیم، افزود: به‌عنوان کمیته زنان شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس استان لرستان، رسالت و آرمان‌های دفاع مقدس را باید به دختران جوان تببین و تشریح کنیم که فعالیت‌ها و جلساتی در این راستا برگزار شده است.

انتهای پیام

captcha