بازرسی ۶۵۰ موردی کالا‌های اساسی طی شهریورماه ۹۷
کد خبر: 3748012
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰
مدیر بازرسی و نظارت اصناف مشهد خبر داد:

بازرسی ۶۵۰ موردی کالا‌های اساسی طی شهریورماه ۹۷

گروه سیاست و اقتصاد - مدیر بازرسی و نظارت اصناف مشهد گفت: حدود ۶۵۰ مورد بازرسی در حوزه کالا‌های اساسی انجام داده‌ایم و تعداد گشت‌های ما نیز ۴۰ گشت با کارشناسان مربوطه بوده است.

بازرسی 650 موردی کالاهای اساسی طی شهریور ماه 97امیر دلداری، مدیر بازرسی و نظارت اصناف مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا از خراسان رضوی، اظهار کرد: ما یک طرح نظارتی ویژه برای ایام پایانی تابستان اعمال کرده‌ایم که از 10 شهریورماه آغاز شد. این طرح دارای 2 فاز بود که ابتدا فاز اول آن را به آغاز ماه محرم اختصاص دادیم که تا 20 شهریور ادامه پیدا کرد. 
وی ادامه داد: با توجه به اینکه با شروع ماه محرم، زائران زیادی به مشهد سفر می‌کنند، این طرح را به صورت ویژه برگزاری کردیم و طرح نظارتی دیگری را در این ایام برای کالاهای اساسی اختصاص دادیم. 
مدیر بازرسی و نظارت اصناف مشهد افزود: در این راستا، طرح دیگری هم برای نظارت بر فروش ظروف یک‌بار مصرف اختصاص یافت زیرا در این ماه این اقلام به شدت مورد مصرف قرار می‌گیرد و به همین جهت لازم بود این نظارت به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد. 
دلداری عنوان کرد: تاکنون حدود 650 مورد بازرسی در حوزه کالاهای اساسی انجام گرفته و تعداد گشت‌های ما نیز 40 گشت با کارشناسان مربوطه بوده است که عمده آن در حوزه مواد غذایی و ظروف یک بار مصرف صورت گرفته است. 
وی بیان کرد: فاز دوم بازرسی‌های صورت گرفته نیز همزمان با شروع سال تحصیلی جدید آغاز شد که این طرح نیز از 20 شهریورماه آغاز و تا اول مهرماه ادامه خواهد داشت. 
مدیر بازرسی و نظارت اصناف مشهد تصریح کرد: در این ایام به‌دلیل افزایش حجم و فشار کاری ایام محرم و بازگشایی مدارس، ساعات کاری خود را افزایش داده‌ایم و به صورت مشترک گشت‌های خود را انجام می‌دهیم.
دلداری خاطرنشان کرد: در حوزه سلامت غذایی نیز به درستی ورود پیدا کرده‌ایم تا بتوانیم با نظارت‌های ویژه بر مواد غذایی و رستوران‌ها امنیت غذایی همشهریان و زائران را تأمین کنیم.
انتهای پیام

captcha