نیازمند بازسازی فکر و اندیشه برای پاسخ‌گویی به شبهات هستیم
کد خبر: 3748047
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹

نیازمند بازسازی فکر و اندیشه برای پاسخ‌گویی به شبهات هستیم

گروه معارف - یک کارشناس مذهبی گفت: فکر و اندیشه ما نسبت به دین و اهل‌بیت(ع) نیاز به بازسازی و به‌روز بودن دارد چراکه نیاز است خود را مجاز به سلاح پاسخ‌های مناسب ‌مقابل شبهات و سؤالات کنیم.

 برای پاسخ‌گویی به شبهات نیازمند بازسازی فکر و اندیشه است

به گزارش ایکنا از قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین فرهادی، از کارشناسان مذهبی قزوین صبح امروز، 27 شهریورماه در جمع عزاداران حسینی جهاد دانشگاهی قزوین اظهار کرد: باید این دنیا را کشتزار آخرت خود قرار دهیم و برای این امر نیازمند زمین، بستر و بذر مناسب برای کشت خوب خود هستیم.
وی افزود: باید زمین کشت آخرت را به‌مثابه زمین کشاورزی از آفات دور کرد و بذر مناسب را با توجه به نیاز آن آماده کرد و این نشان می‌دهد ما باید خود را برای آخرت در عرصه‌های مختلف مهیا کنیم.
این کارشناس مذهبی بیان کرد: تفکر و اندیشه ما نسبت به دین و اهل‌بیت نیاز به بازسازی و به‌روز بودن دارد زیرا در حال حاضر شبهات بسیاری بر دین وارد می‌کنند.
وی ادامه داد: نیاز است خود را مجاز به سلاح پاسخ‌های مناسب کنیم چراکه دین برای همه جواب دارد و با واکاوی و تلاش می‌توان به آن دست یافت.
‌فرهادی در پایان خاطرنشان کرد: خطبا و وعاظ می‌توانند در این ایام که منسوب به حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است از بستر روضه و مداحی به بسیاری از سؤالات مخاطبان خود پاسخ دهند.

انتهای پیام

captcha