آموزش ۵۰ قرآن‌آموز در خانه «نوردوست» جلفا
کد خبر: 3748054
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶

آموزش ۵۰ قرآن‌آموز در خانه «نوردوست» جلفا

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیرخانه قرآن نوردوست جلفا، با بیان اینکه ۵۰ قرآن آموز در کلاس‌های آموزشی این خانه قرآن حاضر می‌شوند، گفت: روخوانی، روان‌خوانی، تجوید، مفاهیم و تفسیر از گرایش‌های آموزشی قلمداد می‌شود.

 آموزش 50 قرآن آموز در خانه «نوردوست» جلفا

ام‌البنین موسی‌زاده، مدیرخانه قرآن نوردوست جلفا در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان شرقی، با بیان اینکه 50 قرآن آموز در کلاس‌های آموزشی این خانه قرآن حاضر می‌شوند، گفت: روخوانی، روان‌خوانی، تجوید، مفاهیم و تفسیر از گرایش‌های آموزشی خانه قرآن قلمداد می شود.
وی افزود: چون قرآن کتاب آسمانی ماست و آفرینش ما بی هدف و حکمت نبوده و هدف از زندگی انسان روی زمین را به ما می‌گوید و ما برای رسیدن به این هدف و درک آن باید قرآن رو بخوانیم.
وی به پایه‌های سنی قرآن آموزان این خانه قرآنی اشاره کرد و گفت: قرآن آموزان در پایه‌های سنی نونهال، نوجوان، جوان و بزرگسال در کلاس های آموزشی حاضر می شوند.
موسی زاده، یادآور شد: قاریان قرآن باید بدانند که داشتن لحن بهتر برای قرائت در گرو دانستن معانی و مفاهیم آیات قرآن است.
مدیرخانه قرآن نوردوست جلفا، با اشاره به فرموده پیغمبر(ص) افزود: پیامبراکرم(ص) می فرمایند: هرکه قرآن سخنش باشد و مسجدخانه اش، خداوند برای او خانه ای در بهشت بنا کند.
موسی زاده ضمن بازگو نمودن نیاز دائمی مسلمانان به تفسیر قرآن تاکید کرد: مسلمانان‌ به‌ منظور اجرای صحیح‌ احکام‌ و دستورهای قرآن‌ در هر زمانی، باید معانی و مقاصد کلام‌ خداوند را بخوبی دریابند، که‌ همین‌ امر نشان‌ دهنده نیاز دائمی آنان‌ به‌ تفسیر قرآن‌ است.

انتهای پیام

captcha