دیدار با خانواده شهید سید مهدی هاشمی در برنامه ستارگان پر فروغ
کد خبر: 3748065
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶

دیدار با خانواده شهید سید مهدی هاشمی در برنامه ستارگان پر فروغ

گروه جهاد و حماسه ــ رییس فرهنگسرای عطار نیشابوری به همراه رییس خانه موزه شهیدان اقبالی در ویژه برنامه ستارگان پر فروغ منطقه 10 با خانواده معظم شهید سید مهدی هاشمی دیدار می‌کند.

به گزارش ایکنا، در برنامه «ستارگان پرفروغ» این هفته که ساعت 11 سه‌شنبه 27 شهریورماه در منزل شهید والامقام سید مهدی هاشمی برگزار می‌شود؛ محمد رضا جمالی، مدیر فرهنگی هنری منطقه 10 به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با خانواده معظم این شهید والامقام دیدار و از وی تجلیل خواهد کرد.

سید مهدی هاشمی متولد 1348 از دلاورمردان دفاع مقدس است که در سال 1368 در منطقه شاخ شمیران به درجه رفیع شهادت نایل می‌شود.

 گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام منطقه 10 به همراه پاسداشت فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت در قالب دیدار و تکریم خانواده معظم شهدا؛ براساس فرموده مقام معظم رهبری به تلطف و احوالپرسی از خانواده شهدا از اهداف برنامه ستارگان پر فروغ است که هر هفته، سه‌شنبه‌ها به همت خانه موزه شهیدان اقبالی برگزار می‌شود.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص این برنامه می‌توانند به نشانی؛ بزرگراه نواب صفوی (شمال به جنوب)، خیابان کمیل غربی بعد از چهار راه قلیچ خانی؛ خانه موزه شهیدان اقبالی مراجعه کرده یا با شماره تلفن: 66691546 تماس بگیرند.

انتهای پیام

captcha