سلامتکده تخصصی «طب سنتی ایرانی» در یزد افتتاح شد
کد خبر: 3748124
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵
با حضور وزیر بهداشت؛

سلامتکده تخصصی «طب سنتی ایرانی» در یزد افتتاح شد

گروه سلامت ــ اولین سلامت‌کده تخصصی طب سنتی ـ ایرانی با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شهرستان یزد افتتاح شد.

سلامتکده تخصصی «طب سنتی ایرانی» در یزد افتتاح شد

به گزارش ایکنا از یزد، اولین سلامتکده تخصصی طب سنتی ایرانی صبح امروز، 27 شهریورماه با حضور سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شهرستان یزد افتتاح شد.
این کلینیک تخصصی در بیمارستان شهید صدوقی با حدود دو هزار متر مربع زیربنا و در سه طبقه به بهره‌برداری رسید.
در این سلامتکده تمامی پزشکان دارای تخصص طب سنتی هستند و تمامی خدمات با هزینه دولتی برای مراجعان انجام می‌شود و خدمات تخصصی طب ایرانی در حوزه های مختلف اعم از فصد خون، حجامت، زالودرمانی، ماساژدرمانی، آب درمانی، رژیم و خدمات مشاوره‌ای - درمانی به بیماران ارائه می‌شود.
افتتاح این مرکز، گامی در راستای ارائه خدمات طب ایرانی ـ سنتی براساس اصول علمی و جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده از باورهای عمومی در خصوص خدمات تخصصی طب ایرانی است.
همچنین با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیمارستان فوق تخصصی خون و آنکولوژی میرزا محمد صادقیان فیروزآبادی و بانو در مجتمع بیمارستانی شهید صدوقی افتتاح شد.
این بیمارستان با زیربنای هشت هزار و 500 متر مربع، صرف اعتبار 21 ميليارد تومان و 116 تخت در شش طبقه به بهره‌برداری رسید.این بیمارستان فوق تخصصی شامل بخش‌های غربالگری خون و سرطان، درمانگاه، اتاق عمل سرپایی، بخش مراقبت‌های ویژه و پیوند مغز و استخوان، خون و آنکولوژی بزرگسالان، خون و آنکولوژی اطفال، مرکز تحقیقات خون و آنکولوژی و بخش جراحی خون و آنکولوژی است.
یادآور می شود افتتاح هشت پد اورژانس هوایی در مرکز استان و شش شهرستان بافق، بهاباد، خاتم، اردکان، مروست و تفت (نیر) به صورت ویدئو کنفرانس از دیگر برنامه‌های وزیر بهداشت در سفر به یزد است.
وی تاسوعا و عاشورای حسینی را در بین مردم دارالعباده یزد سپری می‌کند.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
شهلا جهانگیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۱۹:۴۴
0
0
با سلام وقت بخیر. میخواستم بگم چرااا درشهر بافق یه مرکز که حجامت وفصد خون انجام بشه وجود نداااره .لطفا رسیدگی شود.ممنون
captcha