ادامه دادن راه شهدا، مصداق بارز ترویج فرهنگ عاشورایی است
کد خبر: 3748133
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴

ادامه دادن راه شهدا، مصداق بارز ترویج فرهنگ عاشورایی است

گروه سیاسی ــ فرمانده سپاه البرز گفت: سبک زندگی شهدا بر اساس سیره اهل‌ بیت(ع)، قرآن‌کریم و فرهنگ عاشورایی بود و ادامه راه آن‌ها مصداق بارز ترویج این فرهنگ است.

ادامه راه شهدا مصداق بارز ترویج فرهنگ عاشورایی است

به گزارش ایکنا از البرز، سردار سیدیوسف مولایی، 27 شهریور در مراسم اجلاسیه شهدای کرج که در کانون شهید سبحانی ناحیه کرج در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد، اظهار کرد: شهدا با تأسی از سیره و روحیه شهادت‌طلبی امام حسین(ع) در میدان‌های نبرد حق علیه باطل حضور یافتند تا ارزش‌های دین خدا را احیا و دشمنان اسلام را نابود کنند.
وی با اشاره به اینکه ادامه راه شهدا مصداق بارز ترویج فرهنگ عاشورایی است، افزود: سبک زندگی شهدا بر اساس سیره اهل‌بیت(ع)، قرآن‌کریم و فرهنگ عاشورایی بود و با توکل به خدا و ایمانی که داشتند توانستند در جنگ تحمیلی با کمترین امکانات در برابر دشمنان مجهز به پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی بایستند و آن‌ها را شکست دهند.
این مسئول تاکید کرد: شهدا مسیر نهضت حسینی را استمرار بخشیدند و تاثیر فرهنگ عاشورایی آنجا خود را نشان می‌دهد که پس از پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات والفجر هشت، آمریکایی‌ها در اورشلیم نشستی برگزار کردند تا دلایل شکست عراق را در فاو بررسی کنند که در این نشست «فوکویاما»، تئوریسین آمریکایی دلیل شکست عراق از ایران را تفکر والای شیعه عنوان کرد.
مولایی گفت: امروز دشمن شکت ملت ایران را در از بین بردن شیعه و نظام اسلامی می‌داند و برای نابودی این نظام از همه توان خود استفاده می‌کند اما دشمن باید بداند که تا زمانی که شیعه و تفکر عاشورایی در این مرز و بوم جاری است همه نقشه‌های آنان نقش برآب می‌شود.
فرمانده سپاه البرز در پایان به برگزاری کنگره ملی شهدای استان البرز در روز ششم مهرماه اشاره کرد و افزود: این کنگره همزمان با آخرین روز از هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود که برگزاری 22 اجلاسیه شهدا در شهرستان‌های مختلف استان پیش‌مقدمه برگزاری این کنگره است.
انتهای پیام

captcha