یزد می‌تواند یکی از قطب‌های مهم پزشکی در کشور باشد
کد خبر: 3748155
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸
وزیر بهداشت:

یزد می‌تواند یکی از قطب‌های مهم پزشکی در کشور باشد

گروه سلامت ــ وزیر بهداشت ظرفیت‌های استان یزد در زمینه پزشکی را یادآور شد و گفت: این استان می‌تواند یکی از قطب‌های مهم پزشکی در کشور باشد.

یزد می‌تواند یکی از قطب‌های مهم پزشکی در کشور باشد

به گزارش ایکنا از یزد، سیدحسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت ظهر امروز 27 شهریورماه در آیین افتتاح همزمان 40 طرح آموزشی، بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد اظهار کرد: فرهنگ مقدم بر علم است و اعتقاد من هم همین است.
وی عزاداری یزد با حفظ سنت‌ها را ستود و افزود: در برخی استان‌ها سنت‌های قدیم و آبا و اجداد فراموش شده و یزد توانسته سنت‌های اصیل را حفظ و متمایز باشد و هیئت‌های عزاداری به صورت متصل و هماهنگ یاد امام حسین و یاران ایشان را گرامی داشته و شور و شعور توامان هویداست.
قاضی زاده هاشمی با اشاره به افتتاح همزمان 40 پروژه یکی از ویژگی‌های این پروژه‌ها را حضور خیران و مردم دانست و گفت: صبح امروز پروژه‌ای با حضور مادرشهید افتتاح شد و خوشبختانه اکثر پروژه ها مردمی است که بسیار ارزشمند و بالاترین توفیقی است که خداوند به انسان‌ها عطا کرده است.
وزیر بهداشت با اشاره به اینکه آنچه مردم را خوشحال می کند عمل صالح است و هیچ امری مهم تر از عمل کردن نیست ادامه داد: خداوند پزشکان را در مسیری قرار داده که اگر درست به آن عمل کنند جزو صالح‌ترین انسان‌ها خواهند بود.
وی افزود: متأسفانه در شرایط کنونی افرادی به دنبال خالی کردن دل مردم و ایجاد ترس و اضطراب هستند و گاهی تریبونی به دستشان می‌رسد که از این موقعیت سوء استفاده می‌کنند.
وزیر بهداشت گفت: امیدوارم  جزو افرادی باشیم که جهت معروف عمل کنیم و آنچه از ما سر می‌زند به عنوان عمل صالح در نامه اعمال ثبت شود.
وی با اشاره به ظرفیت‌های استان یزد در زمینه پزشکی تصریح کرد: استان یزد در صورت حمایت می‌تواند یکی از قطب‌های مهم پزشکی در کشور باشد.

انتهای پیام

captcha