نگرش عاشورایی دفاع مقدس
کد خبر: 3748158
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵

نگرش عاشورایی دفاع مقدس

کانون خبرنگاران نبأ ــ برنامه «خاکریز» در رادیو معارف همزمان با آغاز هفته گرامیداشت دفاع مقدس ویژگی‌های قیام عاشورا و الگوپذیری از آن را در هشت سال دفاع مقدس بازگو می‌کند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ همزمان با فرارسیدن هفته گرامیداشت دفاع مقدس جواد عزتی‌پور، مدیر گروه معارف، فرهنگ و جامعه از پخش برنامه «خاکریز» در رادیو معارف خبر داد.
وی گفت: درخت انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون با فرهنگ عاشورا ریشه زده و رشد کرده و همان مفاهیم بلندی که سرور آزادگان جهان به‌عنوان اهداف قیام خود از آن‌ها یاد می‌کرد را سرلوحه اهداف خود قرار داده است.
عزتی‌پور اظهار کرد: این برنامه به‌دلیل تقارن با ایام محرم به تبیین درس‌های قیام امام حسین(ع) و الگوپذیری از قیام حضرت اباعبد‌الله‌الحسین(ع) در دفاع مقدس می‌پردازد.
مدیر گروه فرهنگ و جامعه همچنین به معرفی محورهای این برنامه اشاره کرد و افزود: اهمیت الگوپذیری جوانان در ولایت‌پذیری با توجه به قیام حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و نقش تبلیغ در جاودان نگاه داشتن نهضت حسینی بعد از قیام عاشورا و اهمیت حفظ فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس از جمله موضوعاتی است که در این برنامه بیان خواهد شد.
برنامه «خاکریز» به تهیه و سردبیری امیرعباس خاقانی، اجرای رضا حبیبی و کارشناسی حجت‌الاسلام جوشقانیان شنبه، ۳۱ شهریورماه، ساعت ۱۰:۱۵ از امواج فضیلت و فطرت به روی آنتن خواهد رفت.
فاطمه بغدادی
انتهای پیام

captcha