اجرای بیش از ۱۵۰۰ ویژه‌برنامه ‌هفته دفاع مقدس در ‌قزوین
کد خبر: 3748159
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵

اجرای بیش از ۱۵۰۰ ویژه‌برنامه ‌هفته دفاع مقدس در ‌قزوین

گروه سیاست و اقتصاد ــ جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الامر استان قزوین از اجرای بیش از ۱۵۰۰ ویژه‌برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در این استان خبر داد.

 برگزاری رژه، نمایشی از اقتدار و توانمندی نیروهای مسلح قزوین است

به گزارش ایکنا از قزوین، نشست خبری نیروهای مسلح به‌منظور تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان قزوین با حضور ‌بهنام پیری، ارشد نظامی آجا منطقه زنجان و قزوین، ‌عباس برزگر، جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الامر استان و ‌محمدحسن رضازاده معاون نیروی انتظامی استان ظهر امروز، 27 شهریورماه در لشگر 16 زرهی قزوین برگزار شد.
‌برزگر ‌در این نشست با بیان اینکه هفته دفاع مقدس در سال جاری با ماه محرم و چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی مقارن شده است، اظهار کرد: بعد از جنگ ویتنام طولانی‌ترین جنگ در جهان در یک‌صد سال اخیر مربوط به دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی عراق و دینای استکبار علیه ایران است.
وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان تلاش بسیاری کردند تا شعار راهبردی «استقلال، آزادی جمهوری اسلامی» را از آن بگیرند لذا با قائله‌های مختلف برای براندازی و تجزیه نظام جمهوری اسلامی کوشیدند.
برزگر تصریح کرد: مدیریت مدبرانه انقلاب توسط امام راحل، توکل به حضرت حق، انسجام و وحدت، مردانگی ملت در تمامی اقشار، شجاعت و ایثار رزمندگان و تبعیت محض مردم و نیروهای مسلح از ولی زمان خود رازهای پیروزی ما در دوران دفاع مقدس بود که می‌توان با بهره از آن در زمان کنونی نیز به مقابله با هجمه‌های دشمن رفت.
این مسئول با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس شعار«ما توانستیم» انتخاب شده است، گفت: همه ما موظف به پاسداشت یاد و نام شهدا و رزمندگان هستیم و این هفته نیز فرصت خوبی برای بازخوانی آن دوران است.
وی ادامه داد: در هفته دفاع مقدس بیش از 1500 عنوان برنامه در سطح استان از سوی سپاه پاسداران در نظر گرفته‌شده است که در عرصه‌های مختلف بصیرتی، ورزشی، فرهنگی در راستای آشنا کردن نوجوانان و جوانان با سختی‌ها و مشکلات دوران دفاع مقدس و الگوبرداری از سیره شهدا در نظر گرفته‌شده است.
جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الامر استان قزوین ادامه داد: هم‌زمان با آغاز هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح به‌منظور نمایش اقتدار و توانمندی نیروهای سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی و نیروی نظامی برگزار خواهد شد.
برزگر در پایان خاطرنشان کرد: می‌توان با بهره از مبانی و اصول اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی به مقابله با مشکلات اقتصادی موجود در کشور رفت.

انتهای پیام

captcha