هیئت حسینی رادیو قرآن با برنامه «شمع روشن»
کد خبر: 3748200
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵

هیئت حسینی رادیو قرآن با برنامه «شمع روشن»

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ برنامه «شمع روشن» در شب‌های تاسوعا و عاشورا با هدف برپایی یک هیئت حسینی همراه لحظات معنوی مخاطبان است.

به گزارش ایکنا؛ همزمان با فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، ویژه‌برنامه «شمع روشن» با بخش‌های متنوعی از رادیو قرآن پخش می‌شود. این برنامه قصد دارد پوشش مناسب و انتقال حال و هوای مجالس و موضوعات مطروحه در عزاداری امام حسین (ع) را برای افرادی که به هر دلیلی نتوانستند در مجالس عزاداری شرکت کنند، فراهم نماید. در هر برنامه ارتباط با استان‌های مختلف کشور برقرار و شیوه‌های عزاداری آن استان اطلاع‌رسانی می‌شود.
تلاوت آیات قرآن، کلام بزرگان، مداحی و مرثیه‌سرایی، مقتل‌خوانی، شرح آیات جهاد و شهادت، معرفی آثار هنرمندان درباره قیام عاشورا، گفت‌وگو با مسئولان هیئت‌های اقوام مختلف و همچنین، توصیه‌های تربیتی ویژه خانواده‌ها، کودکان و نوجوانان جهت استفاده و بهره کافی از محرم (به کارشناسی حجت‌الاسلام سیدعلیرضا تراشیون) از جمله آیتم‌های این ویژه‌برنامه در شب‌های تاسوعا و عاشورا خواهد بود.
این برنامه به همت گروه اطلاع‌رسانی رادیو قرآن، تهیه‌کنندگی مسعودرضا خالقی و اجرای کارشناسی محمدهادی صلحجو به سمع شنوندگان می‌رسد.

انتهای پیام

captcha