چاپ «فصل نامه» دفاع مقدس به نام همدان
کد خبر: 3748218
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲

چاپ «فصل نامه» دفاع مقدس به نام همدان

گروه فرهنگی- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان از پیش‌بینی 32 برنامه محوری برای هفته دفاع مقدس در استان همدان خبر داد و گفت: یک فصل‌نامه با محوریت فعالیت‌های صورت گرفته در سی و هشتمین سالروز هفته دفاع مقدس به نام استان چاپ و منتشر خواهد شد.

چاپ «فصل نامه» دفاع مقدس به نام همدان

به گزارش ایکنا از همدان، کریم حمیدوند فرماندار شهرستان اسدآباد امزروز 27 شهریور در شورای هماهنگی هفته دفاع مقدس استان همدان، اظهار کرد: باید فرهنگ دفاع مقدس به خوبی برای جوانان تببین و به جامعه انتقال داده شود چرا که هر چه برای دفاع مقدس کار و برنامه‌ریزی کرده و مایه بگذاریم، سرمایه‌گذاری خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: دشمنان نظام سعی بر ایجاد شکاف بین نسل دفاع مقدس و نسل جوان امروز را دارند که با تبیین ارزش‌های دفاع مقدس اجازه نخواهیم داد بدخواهان نظام به هدف شوم خود دست یابند.
حمیدوند با اشاره به برنامه‌های مختلف شهرستان در راستای برگزاری هر چه بهتر هفته دفاع مقدس تصریح کرد: در کنار سایر کمیته‌ها آموزش و پرورش نیز برنامه وسیعی را برای اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس در مدارس سطح شهرستان خواهد داشت.
وی افزود: غبارروبی مزار شهدا، نواختن زنگ مقاومت، مسابقات ورزشی، صبحگاه مشترک، تجلیل از ورزشکاران شهید دفاع مقدس و برنامه‌های مختلف فرهنگی و تبلیغی از جمله برنامه‌هایی است که به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان برگزار خواهد شد.
سردار مهدی ظفری مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان نیز با بیان اینکه جنگ و دفاع مقدس ما یکی از پدیده‌های بی‌نظیر تاریخی است، اظهار کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال با توجه به هجمه‌های دشمن باید با رویکرد وحدت برگزار شود.
ظفری خاطرنشان کرد: دفاع مقدس متعلق به همه مردم بوده و در بزرگداشت برنامه‌های این هفته باید از نگاه سازمانی بپرهیزیم.
وی از پیش‌بینی 32 برنامه محوری برای هفته دفاع مقدس در استان همدان خبر داد و گفت: یک فصل‌نامه با محوریت فعالیت‌های صورت گرفته در سی و هشتمین سالروز هفته دفاع مقدس به نام استان چاپ و منتشر خواهد شد.
ظفری در ادامه با بیان اینکه شورای هماهنگی دفاع مقدس دارای 7 کمیته از جمله کمیته رسانه، راهیان‌نور، آموزش، اسناد و پژوهش است، تصریح کرد: رسالت کمیته راهیان‌نور در این شورا تهیه سند راهبردی برای راهیان‌نور بوده که به کمک این سند راهبردی باید جایگاه کنونی و چشم‌انداز راهیان‌نور را در آینده درنظر بگیرد.
وی با تأکید بر بهره‌مندی از تمام ظرفیت اجرایی کشور برای احیای ارزش و آرمان‌های دفاع مقدس تصریح کرد: انتظار است شهرستان اسدآباد نیز با پیشینه درخشانی که دارد یک سند چشم‌انداز در حوزه فرهنگی دفاع مقدس داشته باشد چرا که این برنامه‌ها در سطح استان جمع‌آوری و مستندسازی شده و به صورت سال‌نامه تهیه و آرشیو و به وزارتخانه ارسال خواهد شد.
انتهای پیام

 

captcha