ساخت مجموعه فرهنگی چندمنظوره در روستای «بزنج» اسفراین
کد خبر: 3748222
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴

ساخت مجموعه فرهنگی چندمنظوره در روستای «بزنج» اسفراین

گروه فرهنگی - عملیات اجرایی مجموعه فرهنگی چند منظوره در روستای بزنج شهرستان اسفراین آغاز شد.

ساخت مجموعه فرهنگی چند منظوره؛ در روستای«بزنج» اسفراین

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، جواد نوروزی، فرماندارشهرستان اسفراین عصردرمراسم کلنگ زنی ساخت مجموعه فرهنگی چنر منظوره در روستای بزنج اظهار کرد:در کشور قبل انقلاب در حوزه روستایی هیچ کار خدماتی و زیر ساختی در جهت آبادانی انجام نشده بودولی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با وجود شرایط سخت تحریم با ایجاد نهادهای سازندگی ونهادهای عمرانی در همه شاخص ها کارنامه خوبی داریم.
وی با تاکید بر لزوم ارائه گزارش مسئولان از فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی واقتصادی به مردم، گفت: باید عملکردها به مردم گزارش داده شود تا دستاوردهای انقلاب را بهتر بشناسند.
نوروزی با بیان اینکه در بسیاری از حوزه‌های عمرانی پس از انقلاب پیشرفت صددرصدی داشته ایم، افزود: در ابتدای دولت تدبیرو امید فقط ۴۴درصد این شهرستان از نفت و گاز برخوردار بودند ولی اکنون به پیشرفت ۹۹درصدی رسیده ایم.
وی ادامه داد: هم اکنون فقط یک روستا با جمعیت بالای بیست خانوارهنوزگازرسانی نشده و تلاش می‌کنیم تا پایان سال جاری این روستا نیز ازنفت و گاز بر خوردار شود.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی نیز دراین مراسم گفت: روستای بزنج سال گذشته در بین یک هزارو 300 روستا در جشنواره روستایی دوست دار کتاب جزء روستاهای برتر درطرح کتاب و کتابخوانی شده است.
فرخنده با بیان اینکه سال جاری برای خراسان‌شمالی سال تاریخی در توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی بوده است، افزود: طی سال جاری شش کتابخانه روستایی در این استان تکمیل و تجهیز شده است که از سوی نهاد کتابخانه های عمومی تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

captcha