دیدار با مادر شهید «سیدمهدی هاشمی» در برنامه ستارگان پرفروغ
کد خبر: 3748242
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹

دیدار با مادر شهید «سیدمهدی هاشمی» در برنامه ستارگان پرفروغ

کانون خبرنگاران نبأ ــ رئیس فرهنگ‌سرای عطار نیشابوری به همراه رئیس خانه موزه شهیدان اقبالی در ویژه‌برنامه ستارگان پر فروغ منطقه 10 با خانواده معظم شهید «سیدمهدی هاشمی» دیدار کرد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ در برنامه «ستارگان پرفروغ» این هفته که پیش از ظهر سه‌شنبه، 27 شهریورماه در بیت مکرم شهید والامقام «سیدمهدی هاشمی» برگزار شد؛ محمدرضا جمالی، مدیر فرهنگی ــ هنری منطقه 10 به همراه افسانه مهاجان، رئیس خانه موزه شهیدان اقبالی و کوروش ایلخانی، رئیس روابط عمومی فرهنگ‌سرای عطار نیشابوری با مادر مکرمه این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگوکرد.

شهید «سیدمهدی هاشمی» متولد 1348 از دلاورمردان دوران دفاع مقدس است که در سال 1367 به همراه همرزمان و دوستان دوران نوجوانی بر اثر اصابت خمپاره به سنگرشان در منطقه شاخ شمیران به درجه رفیع شهادت نایل می‌شود.

در پایان این دیدار مدیر فرهنگی ــ هنری منطقه 10 ضمن گرامیداشت یاد شهدای والامقام با اهدای نشان برنامه و لوح سپاس به مادر شهید سیدمهدی هاشمی از وی تجلیل کرد.

یادآور می‌شود، گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام منطقه 10 به همراه پاسداشت فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت در قالب دیدار و تکریم خانواده معظم شهدا، بر اساس فرموده مقام معظم رهبری به «تلطف و احوالپرسی از خانواده شهدا» از اهداف برنامه ستارگان پر فروغ است که هر هفته، سه‌شنبه‌ها به همت خانه موزه شهیدان اقبالی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص این برنامه می توانند به نشانی: بزرگراه نواب صفوی(شمال به جنوب)، خیابان کمیل غربی بعد از چهار راه قلیچ خانی؛ «خانه موزه شهیدان اقبالی» مراجعه کرده یا با شماره تلفن: 66691546 تماس بگیرند.

captcha