دیدار با مادر شهید «سید مهدی هاشمی»
کد خبر: 3748245
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵
همزمان با شب تاسوعا در برنامه ستارگان پرفروغ انجام شد

دیدار با مادر شهید «سید مهدی هاشمی»

گروه هنر ــ رییس فرهنگسرای عطار نیشابوری به همراه رییس خانه موزه شهیدان اقبالی همزمان با شب تاسوعای حسینی (ع) در ویژه برنامه ستارگان پر فروغ منطقه 10 با خانواده معظم شهید سید مهدی هاشمی دیدار کرد.

به گزارش ایکنا، در برنامه «ستارگان پرفروغ» این هفته که پیش از ظهر سه شنبه 27 شهریور ماه در بیت مکرم شهید والامقام سید مهدی هاشمی برگزار شد؛ محمدرضا جمالی، مدیر فرهنگی هنری منطقه 10 به همراه افسانه مهاجان رییس خانه موزه شهیدان اقبالی و کوروش ایلخانی رییس روابط عمومی فرهنگسرای عطار نیشابوری با مادر مکرمه این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

شهید سید مهدی هاشمی متولد 1348 از دلاور مردان دوران دفاع مقدس است که در سال 1367 به همراه همرزمان و دوستان دوران نوجوانی بر اثر اصابت خمپاره به سنگرشان در منطقه شاخ شمیران به درجه رفیع شهادت نایل می‌شود.

در پایان این دیدارمدیر فرهنگی هنری منطقه 10 ضمن گرامیداشت یاد شهدای والامقام با اهدای نشان برنامه و لوح سپاس به مادر شهید سید مهدی هاشمی از ایشان تجلیل کرد.

گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام منطقه 10 به همراه پاسداشت فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت در قالب دیدار و تکریم خانواده معظم شهدا؛ براساس فرموده مقام معظم رهبری به تلطف و احوالپرسی از خانواده شهدا از اهداف برنامه ستارگان پر فروغ است که هر هفته، سه شنبه‌ها به همت خانه موزه شهیدان اقبالی برگزار می‌شود.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص این برنامه می توانندبه نشانی: بزرگراه نواب صفوی (شمال به جنوب)، خیابان کمیل غربی بعد از چهار راه قلیچ خانی؛ خانه موزه شهیدان اقبالی مراجعه کرده یا با شماره تلفن: 66691546 تماس بگیرند.

انتهای پیام

captcha