اجرای 624 برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در خراسان‌شمالی
کد خبر: 3748262
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷

اجرای 624 برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در خراسان‌شمالی

گروه فرهنگی-دبیر هفته گرامیداشت دفاع مقدس در سپاه جواد الائمه(ع) خراسان‌شمالی از برگزاری 64 عنوان در قالب 624 برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در استان خبر داد.

اجرای 624 برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در خراسان‌شمالی

به گزارش ایکنا ازخراسان‌شمالی، سرهنگ حیدرعلی پور زاهد، دبیر هفته گرامیداشت دفاع مقدس در سپاه جواد الائمه(ع) ظهر امروز 27 شهریورسال جاری در نشست خبری اظهارکرد: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس 64 عنوان در قالب 624 مورد برنامه به صورت مشترک با دستگاه های اجرایی در استان برگزارمی‌شود.
وی با بیان اینکه تلاش شده تا برنامه ها با محوریت مردم برگزارشوند، افزود: 70 درصد از برنامه ها در پایگاه‌ها بسیج و مساجد و مدارس و مابقی نیز درشهرستان‌ها برگزارمی‌شود.
پورزاهد با اشاره به نواختن زنگ مقاومت در سطح مدارس استان همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، گفت: با توجه به بازگشایی مدارس همزمان با مهرماه روایتگرانی ازدفاع مقدس به پاسخگویی به شبهات به مدارس اعزام خواهندشد.
وی با بیان اینکه نیروهایی در قالب اردوهای جهادی به مناطق آسیب پذیر استان اعزام می‌شوند، خاطرنشان کرد: اعزام اکیپ های تخصصی نیز در شیروان برای رسیدگی به قشر آسیب در دستور کار قرار دارد.
پورزاهد با اشاره به تبین عملیات شکست حصر آبادان در هفته دفاع مقدس، یادآورشد: برنامه‌های مختلفی نیز در حوزه زنان و خانواده دراین ایام اجرا خواهد شد.
وی عنوان کرد: رژه نیروهای مسلح، گلباران مزارشهدا، دیدار با خانواده شهدا، برپایی مسابقات فرهنگی و ورزشی و نمایشگاه‌های مختلف از مهمترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

 

captcha