پرداخت بیش از ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان صدقه در آذربایجان غربی
کد خبر: 3748336
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱
طی پنج ماه نخست سال جاری.

پرداخت بیش از ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان صدقه در آذربایجان غربی

گروه اجتماعی - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی از پرداخت بیش از دومیلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان صدقه طی پنج ماهه نخست سال جاری در استان خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۱۱ هزار صندوق صدقات در معابر و میادین شهرستان‌های آذربایجان غربی نصب شده است.

پرداخت بیش از ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان صدقه در آذربایجان غربی

عزیز سهندی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی در گفت و گو با ایکنا از آذربایجان غربی بیان کرد: مردم خیر و نیکوکار استان در راستای کمک به محرومان در پنج ماهه سال جاری، بیش از دو میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان صدقه داده اند.
وی با اشاره به صندوق‌های نصب شده در معابر و میادین شهرستان ها، ادامه داد: تاکنون بیش از ۱۱ هزار صندوق صدقات در معابر و میادین شهرستان‌های آذربایجان غربی نصب شده است.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی اظهار کرد: همچنین تاکنون ۱۶۳ هزار صندوق کوچک میان خانواده‌های خیر و نیکوکار آذربایجان غربی توزیع شده است.
وی تصریح کرد: در پنج ماهه سال جاری، دو میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان صدقه توسط مردم آذربایجان غربی پرداخت شده است و دو درصد از این رقم از طریق روش‌های نوین پرداخت شده که با رشد ۵۰ درصدی همراه بوده است.
سهندی با اشاره به مزایای استفاده از روش‌های نوین پرداخت، خاطرنشان کرد: کاهش نسبت هزینه به درآمد، کاهش هزینه‌های نگهداری، بازسازی، رنگ آمیزی و ایمن سازی، تسریع در دریافت و هزینه کرد کمک‌های مردمی و سهولت در بهره مندی نیازمندان و مددجویان از این کمک ها، از مزایای بهره گیری از روش‌های نوین مشارکت‌های مردمی است.
وی افزود: پیشگیری از آسیب‌های ناشی از سرقت صدقات و حفظ و صیانت از امانات مردم و همچنین تسهیل در پرداخت صدقات از طریق تلفن همراه، رایانه و سایر سیستم‌های الکتریکی از سایر مزایای استفاده از روش‌های نوین پرداخت صدقات است.
مدیر کل کمیته امداد آذربایجان غربی بیان کرد: بر اساس تصمیمات صورت گرفته، صدقات مردم خیر آذربایجان غربی در راستای رفع نیاز‌های مددجویان از جمله حوزه‌های مسکن، فرهنگی، جهزیه و درمان هزینه می‌شود.
انتهای پیام

captcha