آمادگی روسیه برای حمله نظامی به ادلب
کد خبر: 3748639
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴

آمادگی روسیه برای حمله نظامی به ادلب

گروه بین‌الملل ـ روزنامه «نیزاویسیمایا گازیتا» چاپ مسکو از آمادگی روسیه برای حمله نظامی به استان ادلب در شمال سوریه خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری اسپوتنیک؛ این روزنامه در گزارشی نوشت: گروه‎های مسلح در شمال غرب سوریه خواستار ایجاد صلح در این منطقه نیستند.

این روزنامه افزود: گروه تحریر الشام هیچ یک از بندهای توافقنامه ایجاد منطقه حائل غیرنظامی در استان ادلب را اجرا نکرده است و ناچار باید از زور برای مجبور ساختن آنها به زمین گذاشتن سلاح‎هایشان و ترک این منطقه استفاده شود.

در این گزارش آمده است: همه شواهد حاکی از آن است که آنکارا و مسکو که پیش از این بر ایجاد منطقه حائل غیر نظامی در ادلب توافق کرده بودند، اکنون برای اجرای این سناریو آماده‌اند.

این روزنامه روسی در ادامه با اشاره بر اظهارات وزیر دفاع ترکیه مبنی بر ادامه عملیات نظامی در ادلب با هماهنگی روسیه ، آورده است: مسکو نیز برای اجرای عملیات نظامی در شمال سوریه آمده می‌شود و امکان حملات موشکی به گروه‎های مسلح در این منطقه از سوی ناوگان نیروی دریایی روسی که هم اکنون در شرق دریای مدیترانه در حال انجام رزمایش نظامی است، وجود دارد.

انتهای پیام

 

captcha