امام حسین (ع) الگویی بزرگ برای مسلمانان آزاده جهان است
کد خبر: 3748694
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶

امام حسین (ع) الگویی بزرگ برای مسلمانان آزاده جهان است

گروه سیاسی- امام جمعه سنندج با اشاره به اینکه امام حسین (ع) الگویی بزرگ برای مسلمانان آزاده جهان است، گفت: راه و روش و منش آن امام همام برای همیشه چراغ هدایت انسان‌های آزاده خواهد بود.

امام حسین (ع) الگویی بزرگ برای مسلمانان آزاده جهان است

به گزارش ایکنا ازکردستان، ماموستا عبدالرحمن خدایی، امام جمعه سنندج امروز، 30 شهریورماه در آیین عبادی – سیاسی نمازجمعه این هفته سنندج اظهار کرد: واقعه کربلا و مصیبت عاشورا هیچگاه از یاد‌ها پاک نخواهد شد و تا قیامت باقی خواهد ماند.
وی افزود: شهادت سرور و سالار شهیدان، قلب هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد و کسی توان بیان این جنایت هولناک را ندارد چراکه ظلمی که در حق خاندان پیامبر(ص) شده باورکردنی نیست.
ماموستا خدایی با اشاره به اینکه امام حسین (ع) الگویی بزرگ برای مسلمانان آزاده جهان است، بیان کرد: راه و روش و منش آن امام همام برای همیشه چراغ هدایت انسان‌های آزاده خواهد بود.
وی با بیان اینکه هرکس پیامبر را دوست دارد، باید اهل بیت و فرزندان او را نیز دوست داشته باشد، عنوان کرد: همگی باید از شجاعت و ایثار امام حسین(ع) درس گرفته و ادامه دهنده راه او باشیم.
امام جمعه سنندج در بخش دیگری از سخنانش با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به معلمان و دانش آموزان اعلام کرد: همگی باید برای ترقی و پیشرفت علم در جامعه تلاش کرده و راه را برای پیشرفت دانش‌آموزان هموار کنیم.
ماموستا خدایی در پایان یادآور شد: وظیفه هر انسان مسلمانی است که از رفتار پیامبر(ص) الگو گرفته و تمام تلاش خود را برای یاری همنوعان و افراد محروم به کار گیرد لذا در این ایام باید دانش‌آموزان بی‌بضاعت را هیچگاه فراموش نکنیم.
انتهای پیام

captcha