جزئیات خنثی‌سازی عملیات تروریست‌ها در عاشورا
کد خبر: 3748753
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳

جزئیات خنثی‌سازی عملیات تروریست‌ها در عاشورا

گروه بین‌الملل ـ فرماندهی یگان حضرت عباس(ع) در عراق از خنثی‌سازی عملیات تروریست‎ها برای هدف قرار دادن زائران حسینی در روز عاشورا در کربلا خبرداد.

 جزئیات خنثی سازی عملیات تروریست‌ها در عاشورابه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری السومریه‌نیوز؛ فرماندهی یگان حضرت عباس(ع) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: گروه‌های تروریستی از طریق استان‎ رمادی  در حال نزدیک شدن به کربلا بودند که نیروهای یگان مانع از نزدیک شدن آن‌ها به مرزهای کربلا برای انجام اقدامات تروریستی شدند.

در این بیانیه آمده؛ براساس گزارش بخش رصد و شناسایی این فرماندهی، تروریست‌ها قصد انجام عملیات علیه زائران حسینی در روز دهم محرم را داشتند.

فرماندهی یگان حضرت عباس(ع) در این بیانیه با اشاره به این که طرح خدمت‌رسانی خود را با انتقال نزدیک به 6 هزار زائر با موفقیت به پایان برد، اعلام کرد: نیروهای این یگان اکنون برای تامین امنیت ورودی‎های استان کربلا در زیارت اربعین برای چهارمین سال پیاپی آماده می‎شود.

در ادامه این بیانیه تاکید شده؛ انتظار می‌رود پنج هزار رزمنده این یگان در انجام وظایف امنیتی مشخص شده از سوی فرماندهی‌های عملیات وابسته به وزارت دفاع و عراق مشارکت داشته باشند.

این یگان همچنین ابراز امیدواری کرد؛ گروه‎های پشتیبانی لوجستیک از استان‌های مختلف برای نخستین بار با این یگان در زیارت اربعین همکاری داشته باشند.

انتهای پیام

captcha