جوانان دستاوردهای انقلاب را از گزند دشمنان مصون نگه دارند
کد خبر: 3748758
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳
امام جمعه نیمروز:

جوانان دستاوردهای انقلاب را از گزند دشمنان مصون نگه دارند

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد راشکی گفت: جوانان ما با حفظ روحیه بسیجی و شجاعت باید ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی را از گزند دشمنان مصون و محفوظ نگه دارند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد راشکی، امام جمعه نیمروز، 30 شهریورماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به حوادث بدو انقلاب اسلامی، بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب، کشور ما با بحران‌های داخلی روبه‌رو بود و آمادگی مواجهه و رویارویی با دشمنان خارجی را نداشت، اما ملت ایران با حرکتی یک‌پارچه، پرخروش و با ایمان به رهبری داهیانه امام بزرگوار و با الگوبرداری از حادثه عاشورا و قیام حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) توانست در مقابل دشمنان مقاومت کند.
وی افزود: اگرچه در این جنگ هزاران جوان ما شهید شدند، اما دشمنان نتوانستند ذره‌ای از خاک ایران را تصرف کنند، که این وحدت و ولایت‌مداری و این روحیه ایثارگری و فداکاری در هشت سال دفاع مقدس باعث پیروزی شد. جوانان ما با حفظ روحیه بسیجی و شجاعت باید ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی را از گزند دشمنان مصون و محفوظ نگه دارند.
امام جمعه نیمروز مبارزه با ظلم و تعدی را از پیام‌های عاشورا برشمرد و گفت: پیام عاشورا، پیام مبارزه با ظلم و امر به معروف و نهی از منکر و حق‌محوری و دفاع از دین و قرآن و سنت پیامبر(ص) است.
راشکی فرارسیدن سال تحصیلی جدید را به همه سنگرنشینان جبهه نبرد با جهل و بی‌سوادی و معلمان و دانش‌آموزان تبریک گفت و افزود: آموزش و پرورش با بهره‌برداری صحیح از ظرفیت خیرین محترم با ساخت و تجهیز مدارس در روستاها و تهیه نوشت‌افزار دانش‌آموزان نیازمند، فرصت تحصیل را برای دانش‌آموزان مستعد در روستاهای دورافتاده فراهم کرد.
وی در پایان از نیروی انتظامی جهت تلاش شبانه‌روزی در راستای حفظ امنیت محل‌های برگزاری مجالس عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) قدرانی کرد و گفت: مأموران انتظامی به‌صورت مداوم در کنار نیروهای بسیجی در دهه اول محرم امنیت کامل را برای عزاداران حسینی فراهم کردند.
حسین قدس‌نیا
انتهای پیام

captcha