خاطرات رهبر معظم انقلاب به چاپ هشتم رسید
کد خبر: 3748765
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵

خاطرات رهبر معظم انقلاب به چاپ هشتم رسید

گروه ادب ــ خاطرات رهبر معظم انقلاب در کتاب «1318» از سوی مرکز اسناد انقلاب به چاپ هشتم رسید.

خاطرات رهبر معظم انقلاب به چاپ هشتم رسیدبه گزارش خبرنگار ایکنا؛ کتاب «1318» مجموعه خاطراتی از رهبر معظم انقلاب از سال 1318 تا بهار ۱۳۹۵ است که با زبان ساده و صمیمی ایشان بیان شده و توسط علی احمد محرابی گردآوری شده است. این اثر به دلیل استقبال مخاطبان به چاپ هشتم رسیده است.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم؛ ‎«اوایل که عراق حمله کرده بود، وظیفه همه معلوم و مشخص بود که چه کار باید بکنند؛ اما منافقین که در آن وقت در تهران و در شهرهای دیگر فعال بودند و آزادانه حرکت و سخنرانی می‌کردند، دائماً می‌‌گفتند آزادی نداریم! مثل امروز که بعضی کسان هرچه به ذهنشان می‌آید، می‌گویند و هر طور هم که دلشان می‌خواهد، کار می‌کنند، آن وقت یکی از شعارهایشان این است که آزادی نداریم! نمی‌فهمند که خود این ادعا موجب تمسخر آنها می‌شود. آن زمان هم همین‌طور بود و عروسک‌های منافقین سر چهار راه‌ها تابلو به دست می‌ایستادند و مردم را نسبت به اصل مسئله دفاع دچار تردید و اضطراب می‌کردند. بعد که به آنها تذکر داده و تشر زده شد، دست و پایشان را جمع کردند. مطلقاً نباید این‌طور حوادث که در کشور پیش می‌آید، به بگومگو، دو دستگی، شکاف، جدا کردن افراد از یکدیگر و جناحی کردن مسائل منتهی شود؛ این خیلی بد است.»

خاطرات رهبر معظم انقلاب به چاپ هشتم رسید

 

یادآور می‌شود، در چاپ هشتم کتاب «1318»، از كاغذهای بسيار سبک و رنگ مناسب برای مطالعه، استفاده شده است. همچنین چاپ نخست این اثر در سال گذشته به چاپ رسید و اکنون در کمتر از یک سال به چاپ هشتم رسیده است.

انتهای پیام

captcha