بهره‌مندی ۸۲ هزار مددجوی آذربایجان غربی از خدمات‌ درمانی
کد خبر: 3748811
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹

بهره‌مندی ۸۲ هزار مددجوی آذربایجان غربی از خدمات‌ درمانی

گروه اجتماعی - معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام‌ خمینی(ره) آذربایجان غربی از بهره‌مندی ۸۲ هزار مددجوی این استان از خدمات‌ درمانی خبر داد و گفت: برای این تعداد، هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده‌ است.

بهره‌مندی ۸۲ هزار مددجوی آذربایجان غربی از خدمات‌درمانی

مهدی سهیلی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام‌خمینی(ره) آذربایجان غربی در گفت‌و‌گو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، بیان کرد: در شش ماه نخست سال جاری، بیش از ۸۲ هزارمددجو از خدمات درمانی و بهداشتی کمیته امداد آذربایجان‌غربی بهره‌مند شده‌اند که برای این تعداد، هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.
وی ادامه داد: در شش ماه نخست سال گذشته، ۸۱ هزار و ۲۵ مددجو از خدمات بهداشتی و درمانی کمیته امداد آذربایجان‌غربی بهره‌مند شدند که این خدمات در نیمه نخست سال جاری به ۸۲ هزار و ۵۲ نفر افزایش داشته‌ است.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام‌ خمینی(ره) آذربایجان‌غربی با اشاره به مراکز درمانی و دارویی طرف قرارداد با کمیته امداد استان، یادآور شد: هم‌اکنون ۴۸۲ مرکز بیمارستانی، داروخانه، آزمایشگاه، رادیولوژی، سی‌تی اسکن، MRI و همچنین ۲۹ بیمارستان در آذربایجان‌غربی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کنند.
وی با اشاره به سایر برنامه‌های بهداشتی و درمانی کمیته امداد آذربایجان‌غربی در نیمه نخست سال جاری، عنوان کرد: طرح تغذیه کودکان زیر شش سال به تعداد دوهزار نفر در ماه با اعتبار ۸۱۰ میلیون تومان، طرح تغذیه مادران باردار و شیرده به تعداد ۶۰ نفر در هر ماه با اعتبار ۳۰ میلیون تومان و ارتقای شاخصه‌های بهداشتی با اعتبار ۲۰ میلیون تومان از اهم برنامه‌های درمانی و بهداشتی کمیته امداد استان است.
سهیلی افزود: بهسازی فضاهای خودکفایی، تلاش در راستای ارتقای سلامت مددجویان و برگزاری کلاس‌های آموزش بهداشت از سایر اهداف و برنامه‌های کمیته امداد آذربایجا‌ن‌غربی است.
انتهای پیام

captcha