بسیج مردمی؛ عامل اصلی در پیروزی دفاع مقدس
کد خبر: 3748829
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴

بسیج مردمی؛ عامل اصلی در پیروزی دفاع مقدس

گروه اجتماعی ـ فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان با اشاره به نقش سازنده مردم در دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی، گفت: ریشه پیروزی انقلاب اسلامی در دفاع مقدس بسیج مردمی بود.

 

ریشه پیروزی انقلاب اسلامی در دفاع مقدس بسیج مردمی بود

به گزارش ایکنا از لرستان، تقی دریکوند، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84 پیاده لرستان، صبح امروز شنبه، 31 شهریور در مراسم رژه نیروهای مسلح لرستان که در میدان کریم‌خان خرم‌آباد برگزار شد، ضمن تسلیت فرارسیدن ایام محرم و صفر، به ایثار و مقاومت ملت ایران و نیروهای مسلح در طول هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: امروز برای گذر از بحران‌های اقتصادی نیاز به حرکت‌های جهادگونه در عرصه اقتصادی داریم چراکه راه‌حل مشکلات فعالیت‌های جهادی است.
وی با اشاره به این‌که نظام سلطه با ایجاد فشارهای اقتصادی بر مردم و تجهیز عوامل خود فروخته داخل خیال خام سرنگونی نظام اسلامی را در ذهن خود می‌پرورد، اضافه کرد: اما با هوشیاری نیروهای مسلح و تدبیر مسئولان کشور بدون شک بار دیگر نظام اسلامی سربلند بیرون خواهد آمد و با قدرت راه خود را با اقتدار روزافزون طی خواهد کرد.
دریکوند 31 شهریور ماه یادآور حمله ناجوانمردانه رژیم بعث عراق به ایران دانست و گفت: در این روز صدام با شلیک نمادین توپ به سمت مرزهای ایران و پس از آن با حمله 192 جنگده نیروی هوایی عراق به مراکز حیاتی کشور جنگ را به ملت ایران تحمیل کرد.
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84 پیاده لرستان با اشاره به حضور و همراهی مردم در دفاع مقدس، تصریح کرد: بسیج مردمی عامل اصلی که باعث پیروزی در طول دفاع مقدس شد و در شرایط کنونی نیز با همراهی مردم مشکلات اقتصادی حل شدنی است.
وی با اشاره به این‌که در دفاع با فرمان امام نیروهای مسلح در صحنه‌های نبرد حضور یافتند، تصریح کرد: رزمندگان با رشادت‌ها و شهامت‌هایی که از خود به نمایش گذاشتند باعث پیروزی ایران اسلامی در جنگ تحمیلی شدند.
دریکوند ریشه پیروزی انقلاب اسلامی در دفاع مقدس را بسیج مردمی دانست و افزود: با انسجام و بسیج مردمی بود که نظام اسلامی ایران در آستانه جشن چهلمین سالگرد پیروزی قرار دارد.

انتهای پیام

captcha