افزایش 15 درصدی اعزام مبلغ در اسدآباد همزمان با محرم
کد خبر: 3748834
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰
همزمان با محرم؛

افزایش 15 درصدی اعزام مبلغ در اسدآباد همزمان با محرم

گروه فرهنگی- رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد از افزایش 15 درصدی اعزام مبلغ و روحانی به مناسبت ایام محرم در این شهرستان خبر داد و گفت: در صورت نیاز هر یک از روستاها به روحانی و مبلغ آمادگی لازم توسط تبلیغات اسلامی شهرستان برای تأمین روحانی و اعزام به روستای مورد نظر وجود دارد.

افزایش 15 درصدی اعزام مبلغ در اسدآباد همزمان با محرم

حجت‌الاسلام جواد حیدری راد رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، بیان کرد: 118 هیئت مذهبی در شهر و روستای این شهرستان فعالیت دارند که علاوه بر این هیئت‌ها 16 هیئت جزء هیئات دانش‌آموزی و 21 هیئت جزء هیئات مذهبی خواهران هستند.
وی با بیان اینکه در مجموع با احتساب هیئت‌های دانش‌آموزی و خواهران و هیئت‌های شهری و روستایی تعداد 156 هیئت مذهبی فعال در سطح شهرستان وجود دارد، افزود: به مناسبت فرارسیدن ایام ماه محرم تعداد 141 هیئت مذهبی سطح شهرستان دارای برنامه‌های مختلف مذهبی و دینی هستند.
حیدری‌راد با اشاره به وجود 112 مداح در سطح شهرستان اسدآباد خاطرنشان کرد: به مناسبت فرارسیدن ماه محرم 120 روحانی و مبلغ به مساجد و هیئات سطح شهرستان در راستای برگزاری برنامه‌های ماه محرم اعزام شده‌اند که از این تعداد مبلغ و روحانی 26 مورد به شهر و مابقی به سطح روستا اختصاص داده شده است.
وی از افزایش 15 درصدی اعزام مبلغ و روحانی به مناسبت برنامه‌های ایام محرم در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: در صورت نیاز هر یک از روستاها به روحانی و مبلغ آمادگی لازم توسط تبلیغات اسلامی شهرستان برای تأمین روحانی و اعزام به روستای مورد نظر وجود دارد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گفت: استقبال از پرچم‌های متبرک حرم مطهر حضرت اباعبدالله(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) در مسجد جامع شهر، کارگاه آموزشی برای مداحان، همایش شیرخوارگان، مراسم سوگواری تاسوعا و اربعین حسینی از جمله اهم برنامه‌هایی است که طی این مدت در سطح شهرستان برگزار شد.
انتهای پیام

captcha