دشمنان درک درستی از اقتدار جمهوری اسلامی ندارند
کد خبر: 3748850
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸

دشمنان درک درستی از اقتدار جمهوری اسلامی ندارند

گروه سیاست و اقتصاد- استاندار مازندران ‌با بیان اینکه دشمنان اقتدار جمهوری اسلامی را درک نمی‌کنند، افزود: امروز نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران در تکنیک و تاکتیک به دیگران وابسته نیستند و تاکنون توانسته‌اند در هوشیاری کامل تمام شیطنت‌های دشمنان را خنثی کنند.

دشمنان از دست‌نشانده نبودن حکومت ایران عصبانی‌اند 

به گزارش ایکنا از مازندران، محمد اسلامی، استاندار مازندران امروز، 31 شهریورماه در اولین روز هفته دفاع مقدس در مراسم رژه نیروهای مسلح که در ساری برگزار شد، گفت: بر اساس وعده قرآن مستضعفان در جهان حاکم خواهند شد و حکومت در زمین از آن پاکان و صالحان است.

وی افزود: ما در ایام عاشورای حسینی به سر می‌بریم امروز با درک مکتب اهل بیت(ع) و معنای حقیقی قیام امام حسین(ع) و ظلم‌ستیزی  به همه اعلام می‌کنیم که راه امام حسین(ع) را ادامه می‌دهیم.

استاندار مازندران با بیان اینکه راه عاشورا انتخاب مردم ایران است، تصریح کرد: امروز انقلاب با 40 سال تجربه و با بنیه دفاعی که برگرفته از مکتب عاشورایی است و با سیاست بازدارندگی دفاعی نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کرده است.

وی با بیان اینکه استکبار می‌خواهد تا از طریق سفارتخانه خود در کشور سیاست کشور را به دست گیرد، ادامه داد: دشمنان از عدم تبعیت ایران از استکبار و دست‌نشانده نبودن حکومت ایران که حافظ منافعشان باشد، عصبانی هستند.

اسلامی اظهار کرد: امروز نیروهای مسلح در نهایت آمادگی است و با اینکه دشمن سال‌ها است می‌داند جمهوری اسلامی به دنبال سلاح هسته‌ای نیست همچنان بر این کشور فشار وارد می‌کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان اقتدار جمهوری اسلامی را درک نمی‌کنند، افزود: امروز نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران در تکنیک و تاکتیک به دیگران وابسته نیستند و تاکنون توانسته‌اند در هوشیاری کامل تمام شیطنت‌های دشمنان را خنثی کنند.

استاندار مازندران با بیان اینکه امروز با ارعاب و فریب دشمن در رسانه‌های خود نیازمند هوشیاری بیشتری هستیم، گفت: امروز به وحدت بیشتری نیازمندیم تا با نگاه عمیق به نقشه دشمن آسیب‌پذیری را به حداقل برسانیم.

انتهای پیام

captcha