مؤسسات قرآنی فارس سطح‌بندی می‌شوند
کد خبر: 3748851
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷

مؤسسات قرآنی فارس سطح‌بندی می‌شوند

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیرعامل اتحادیه تشكل‌های قرآنی فارس از سطح‌بندی مؤسسات قرآنی این استان برای نخستین بار در كشور خبر داد.

محمدحسین اسلامی، مدیر عامل اتحادیه تشكل‌های قرآنی فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، از سطح‌بندی مؤسسات قرآنی این استان خبر داد و گفت: این كار جهت ارتقای برنامه‌های كمی و كیفی و همچنین ارائه خدمات بهتر به مردم در مؤسسات قرآنی صورت می‌گیرد.
وی با یادآوری اینكه این كار برای اولین بار در كشور صورت می‌گیرد، افزود: ما هم‌اكنون چك لیستی از مؤسسات قرآنی فارس در اختیار داریم كه این چك لیست خروجی مؤسسات قرآنی با موضوعات مشخص در طول سال را معین می‌كند و در آن مشخص می‌شود كه هر مؤسسه قرآنی چند كلاس برگزار كرده و از چه اساتیدی استفاده می‌كنند آن هم در چه سطحی.
اسلامی همچنین محیط مؤسسه را یكی از این ملاك‌های سطح‌بندی برشمرد و گفت: در سطح‌بندی مشخص می‌شود كه هر مؤسسه چند حافظ و قاری را تربیت كرده‌اند و آیتم‌های ریز و درشت در كنار هم قرار می‌گیرند.
مدیرعامل اتحادیه تشكل‌های قرآنی فارس با بیان اینكه 3 نفر از اساتید این كار سطح‌بندی مؤسسات را انجام می‌دهند، گفت: محمد بهرامی‌شاد، مهبودی و صدیقةالسادات میرصادقی افرادی هستند كه كار سطح‌بندی مؤسسات قرآنی فارس انجام خواهند داد.
وی این نكته را یادآور شد كه نظر اتحادیه تشكل‌های قرآنی بر این است كه به وسیله این كار مؤسسات را ترغیب و تشویق كرده تا فعالیت بیشتری در موضوعات مختلف داشته باشند.
انتهای پیام

captcha